حجم ویدیو: 9.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

یکی از نکات مهمی که باید در مدارس توسط مسئولان تحصیلی هر کشوری مورد توجه ویژه قرار گیرد چکاپ پزشکی دانش آموزان است؛ بدین معنی که دانش آموزانی که مبتلا به بیماری هستند شناسایی و مورد توجه مدیران و معلمان قرار گیرند.

نکته‌ای که بی توجهی به آن موجب وقوع حادثه‌ای دلخراش در یکی از مدارس هندوستان شد. در این حادثه تلخ دختر نوجوانی که مشغول ورزش بود بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته سالن تهیه شده لحظه تلخ مرگ این دانش آموز دختر را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو این دانش آموز که هویتش " پوجیتا" اعلام شده به همراه همکلاسی هایش در مقابل مربی خود در حال انجام حرکات ورزشی دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان این دختر ۱۴ ساله دچار حمله قلبی شده و روی زمین می‌افتد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که مربی این دانش آموز با بی خیالی روی صندلی خود نشسته بلافاصله همکلاسی هایش به کمک او شتافته و در اطراف این دختر جمع می‌شوند.

پس از این حادثه این دختر بلافاصله به یک بیمارستان غیردولتی در در بنگارپت منتقل شد، اما پزشکان اعلام کردند او پیشتر جانش را از دست داده است. این اتفاق در یک مدرسه غیردولتی در روستای " گولاهالی" در منطقه کولار واقع در ایالت کارناتاکا هند رخ داد.

گفتنی است؛ مسئولان مدرسه تمام برنامه‌های فرهنگی خود را لغو کرده تا دانش آموزان و ۸ همکلاسی پوجیتا بتوانند در مراسم او شرکت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟