حجم ویدیو: 1.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

اشتباه عجیب دونده اهل کره شمالی در مسابقات دوی مارتن چین موجب شد تا او مقام اول این رقابت را از دست بدهد. در این اتفاق عجیب که روز شنبه در مسابقات دوی مارتن شهر " دونگ گوان" واقع در استان گوانگ دونگ چین رخ داد این دونده با دیدن یک خودروی پخش زنده تلویزیونی وارد مسیر اشتباه شد.

این دونده که هویتش " ری کانگ بوم" اعلام شده با دیدن این خودرو مسیر اصلی مسابقه را با مسیری فرعی اشتباه گرفت و پس از آن متوجه اشتباه خود شد که نفر پشت سر او از خط پایان عبور کرده بود. این دونده کره‌ای در حالی که تنها ۲۰۰ متر با خط پایان مسابقه فاصله داشت دچار این خطا شد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این دونده در حالی که در فاصله‌ای نزدیک از خط پایان قرار دارد با حرکت خودروی پخش زنده تلویزیونی در مسیر فرعی ناگهان مسیر خود را تغییر داده و وارد خیابان می‌شود. پس از آنکه این دونده با فریاد تماشاچیان حاضر متوجه اشتباه خود شد به مسیر اصلی بازگشت، اما برای اول شدن دیگر دیر شده بود. دونده ژاپنی با نام " دیاچی کامینو" که در پشت سر دونده کره‌ای می‌دوید از این فرصت استفاده کرد و توانست نام خود را به عنوان نفر اول ثبت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 529164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟