حجم ویدیو: 6.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری چند نفر از مشتریان یک رستوران در روسیه با اره برقی را به تصویر می‌شود. در ویدئویی که توسط یکی از مشتریان و با تلفن همراه تهیه شده است یکی از طرفین درگیری را در حالی که یک اره برقی روشن در دست دارد و چند نفر را تهدید به تکه تکه کردن می‌کند نشان می‌دهد.

در این ویدئوی وحشتناک مشاهده می‌شود که چند مرد جوان تلاش می‌کنند این مرد را آرام کرده و اره برقی را از او بگیرند. در این ویدئو صدای کودکان و زنانی را که با دیدن این صحنه وحشتناک دچار وحشت شده‌اند شنیده می‌شود. همچنین صدای اره برقی روشن که مردان جوان سعی دارند آن را از مرد مهاجم بگیرند نیز در این ویدئو شنیده می‌شود.

در حالی که صدای یکی از مردان جوان خطاب به مرد مهاجم شنیده می‌شود که می‌گوید "چه غلطی داری انجام می‌دی؟ " صدای مرد دیگری نیز شنیده می‌شود که می‌گوید " او عقل لعنتی خودش را از دست داده".

سرانجام مردان جوان موفق به گرفتن اره برقی از دست مرد مهاجم می‌شوند. این اتفاق وحشتناک در شهر بندری "ناخودکا" روسیه رخ داد. بنا بر گزارش آژانس خبری اینترفکس (Interfax news agency) پس از انتشار گسترده این ویدئو، پلیس روسیه تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرد. این ویدئو که ابتدا در اینستاگرام منتشر شد با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران این مرد مهاجم را یک روانی یا مست توصیف کردند. یکی از کاربران با اشاره به فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس در کامنتی نوشت: "کشتار با اره برقی در ناخودکا." کاربر دیگری نیز در کامنتی نوشت: "به نظر می‌رسد این مرد روانی بوده یا در اثر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشته است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟