حجم ویدیو: 3.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

مسابقه استعدادیابی چندین سال است در کشور‌های مختلف دنیا برگزار می‌شود. این مسابقات حتی در سطح جهانی نیز برگزار شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. از ویژگی‌های مهم این مسابقه می‌توان به جوایز بسیار جذاب و توانایی شرکت همگان با هر سن و موقعیتی در آن اشاره کرد. این مسابقات اولین بار در سال ۲۰۰۶ در کشور آمریکا برگزار شد و پس از آن در کشور‌های دیگر نیز رواج یافت.

از دیگر ویژگی‌های این مسابقات می‌توان به فرصت برابری که برای همه اقشار به منظور کشف و به رخ کشیدن استعداد ایجاد می‌شود اشاره کرد. این برنامه در همه کشور‌هایی که برگزار می‌شود از پربازدیدترین برنامه‌های تلویزیونی بوده است. معمولا این برنامه توسط هیئتی از داوران مورد قضاوت قرار می‌گیرد که معمولا داوران را سلبریتی‌ها در هر رشته تشکیل می‌دهند.

به تازگی ویدئویی از یک اتفاق عجیب و جالب در مسابقات استعدادیابی هند در فضای مجازی منتشر شده است که برگزار کنندگان این مسابقه را با چالشی جدی مواجهه کرده است. در این ویدئویی مرد شرکت‌کننده بر اثر برخورد بلوک با سرش از حال می‌رود و باعث نگرانی مردم و داوران می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 466396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟