حجم ویدیو: 3.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت جواهرات و کیف چند گردشگر را در فرودگاه هیتروی لندن، پایتخت انگلیس به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته فرودگاه تهیه شده است نشان می‌دهد این گردشگران لحظاتی پس از فرود هواپیما در این فرودگاه و در حالی که در مقابل یک فروشگاه موبایل ایستاده بودند مورد سرقت این زوج انگلیسی قرار می‌گیرند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که سارقان "دانیل کندی" ۵۴ ساله به همراه "دنیس بلبورن" ۴۵ ساله در حالی که مشغول خوش و بش با این چند گردشگر غنایی هستند پول، جواهرات و پاسپورت آن‌ها را به سرقت می‌برند.

این سارقان پس از این سرقت با یک خودرو از فرودگاه لندن گریختند. پلیس کلانشهر لندن با استفاده از دوربین‌های مداربسته فرودگاه اقدام به شناسایی سارقان کرد و ظرف ۴۸ ساعت پس از این سرقت این زوج سارق به همراه "رایان کندی؛ پسر ۱۹ ساله آن‌ها را دستگیر کرد. پلیس سارقان را در محل زندگی شان دستگیر کرد. این زوج سارق پس از انجام سرقت به سمت پارکینگ فرودگاه رفته و در حالی که پسر آن‌ها پشت فرمان قرار داشت فرودگاه را ترک کردند.

این تیم سه نفره گردشگرانی را که احتمال می‌رفت دارای وسایل باارزش باشند مورد هدف سرقت قرار می‌دادند. این سه نفر روز دوشنبه در دادگاه Isleworth Crown حاضر شدند. بنا به رای دادگاه دانیل کندی به جرم سرقت، رانندگی با یک گواهینامه و بیمه نامه به دو سال و هشت ماه زندان محکوم شد. او همچنین تا ۱۶ ماه حق رانندگی نخواهد داشت. همسر او دنیس بلکبورن نیز به جرم سرقت به ۱۲ ماه زندان و همچنین ۲ سال حبس تعلیقی محکوم شد. رایان پسر این زوج نیز به جرم مشارکت در سرقت به ۱۲ ماه زندان و ۱ سال منع از رانندگی محکوم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟