حجم ویدیو: 6.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

تصاویری از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «سرباز» با حضور مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح منتشر شده است.

حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست که پیش از این سریال «وضعیت سفید» به نویسندگی آنها و به کارگردانی حمید نعمت­‌الله از شبکه سه سیما پخش شده بود، دوباره سریال جدیدی را به تهیه­‌کنندگی محمدرضا شفیعی می­سازند و این بار مقدم دوست در مقام کارگردان در پروژه حضور دارد.

«سرباز»‌ عاشقانه­‌ای حماسی است که از مدتی قبل در محله ستارخان و در سکوت خبری کلید خورده و در 40 قسمت 45 دقیقه­ای برای شبکه سه سیما تولید شده است.

این سریال حکایت سرباز وظیفه­‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی­‌اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع/ شب نشین کوی سرباز ان و رندانم چو شمع

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، علی هاشمی،‌ افسانه کمالی،‌ فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی و... از بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان قطعی شده است و بازیگران دیگر نیز به تدریج به پروژه خواهند پیوست.

سایر عوامل سریال «سرباز»‌ عبارتند از: نویسنده:‌حمید نعمت­ الله،‌ هادی مقدم دوست/ دستیار کارگردان:‌ سعید بیات/ مدیر برنامه­ریزی: وحید کاشی/ مدیر تولید: حمید حاجی­زاده/ مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی/ صدابردار: علی عدالت دوست/ طراح صحنه و لباس: بابک پناهی/ طراح گریم: مرتضی کهزادی/ مدیر تدارکات: محمد علی­‌محمدی/ منشی صحنه: رضا بقایی/ عکاس: حسن هندی/ مشاور رسانه‌­ای: نیکان نصاریان/ مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

«سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و سازمان سینمایی انقلاب و دفاع مقدس (قرارگاه مهارت آموزی) است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟