حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

تصور کنید دو مرد همزمان در خیابان به دختر مورد علاقه مشترک خود پیشنهاد ازدواج دهند. این اتفاقی بود که به تازگی دو مرد چینی در یکی از خیابان های این کشور تجربه کردند و ناشیگری آنها موجب شد تا در پایان این دو مرد عاشق پیشه با صحنه‌ای تلخ مواجه شوند. در این اتفاق که در روز دوشنبه 15 اکتبر در یکی از خیابان های شهر " چانگژوئو" در استان جیانگ سو چین رخ داد عده ای زیادی از عابران شاهد این اتفاق عجیب و باورنکردنی بودند.

بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی چین یکی از این دو مرد که هویتش " ژیائو یی" اعلام شده و یک وبلاگ نویس محلی مشهور است از رقیب خود دعوت کرد تا در خیابان و در مقابل چشم صدها نفر از دختر مورد علاقه مشترک خود خواستگاری کنند. در حالی که جمعیت زیادی از نزدیک شاهد این اتفاق بودند این دو مرد که روی زمین زانو زده بودند از دختر مورد علاقه خود خواستند تا یکی از آنها را به عنوان همسر آینده خود انتخاب کند.

در ادامه "یی" در حالی که یک بلندگو را در دست داشت تلاش کرد تا با تاثیر بر میزان صدای رقیبش و استفاده از بلندگو و با گفتن جملات عاشقانه توجه این دختر را به خود جلب کند. ظاهرا این ترفند موجب خشم رقیب او شد و ناگهان این مرد به "یی" حمله ور شد.

درگیری فیزیکی شدید این دو مرد عاشق در خیابان موجب شد تا این دختر به پیشنهاد ازدواج هر دو نفر آنها جواب منفی بدهد و از قبول پیشنهاد ازدواج آنها خودداری کند. در ادامه می توانید در یک ویدئوی کوتاه آنچه را که در این مراسم پیشنهاد عجیب گذشت تماشا کنید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟