این مرد چگونه چهره اش وحشتناک شد + فیلم
حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

مرد جوان هندوستانی که ابتلا به یک عارضه نادر پزشکی صورتش را به شکل یک شیر درآورده بود پس از انجام عمل جراحی پلاستیک تا حدودی صورتش را بازیافت. صورت "سورش" اهل تامیل نادو هندوستان از سن 18 سالگی در اثر سندرم پیشرفته صورت شیر( lion face or Lion Face Syndrome) تغییر یافته بود.

در این عارضه رشد بیش از حد استخوان های صورت موجب می شود تا صورت بیمار به شکل صورت شیر درآید. در اثر این عارضه دو طرف صورت این جوان به شکلی عجیب متورم شده بود که پزشکان قادر به کمک به او نبودند. برای حدود 20 سال سورش با این عارضه دست و پنجه نرم می کرد.

اما سرانجام با عمل جراحی پلاستیک این جوان توانست تا حدودی صورت گذشته خود را بدست آورد. سورش که برای درمان بیماری اش به بیش از دهها پزشک Doctor در شهرهای مختلف هندوستان مراجعه کرده بود سرانجام توسط پزشک جراحی با نام "سانیل ریچاردسون" مورد جراحی قرار گرفت. هنگامی که پزشکان دیگر از انجام جراحی پلاستیک صورت سورش طفره می رفتند، او از طریق یک بیمار که خود مورد عمل جراحی دکتر سانیل قرار گرفته بود به این پزشک جراح معرفی شد.

سانیل ریچاردسون، پزشک جراح سورش در این باره گفت : " از آنجا که در جریان وضعیت مادی این بیمار جوان قرار گرفته بودیم به همین خاطر ما عمل جراحی را برای او بصورت رایگان انجام دادیم و او تنها می بایست هزینه های داروی خود را پرداخت کند. عمل جراحی تنها راه حل موثر برای این عارضه نادر است و ما این جراحی را بدون بر جای ماندن کوچکترین آثار زخم روی صورت این جوان انجام دادیم."

گفتنی است؛ این جوان 41 ساله پس از 10 روز بستری شدن در بیمارستان که یک روز آن را در بخش مراقبت های ویژه گذراند از بیمارستان مرخص شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟