حجم ویدیو: 1.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، فرار Escape معجزه آسای از مرگ یک راننده روسی را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد. این راننده که بر اثر بی احتیاطی محض یک راننده تریلی به طرز وحشتناکی توسط خودروی خود زیر گرفته شده بود و در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود، از این حادثه Incident با خوش‌شانسی جان سالم به در برد.

این راننده 53 ساله که هویتش هنوز مشخص نشده، در حالی که در پشت خودروی خود ایستاده بود ناگهان بر اثر حرکت رو به عقب تریلی و در نتیجه حرکت خودروی متعلق به خودش در وضعیت خطرناکی قرار گرفت.

در ویدئویی که منتشر شده مشاهده می شود که ناگهان در حالی که این راننده در حال باز کردن صندوق عقب خودروی خود است، راننده تریلی بدون توجه به خودروی او به عقب حرکت می‌کند. در این لحظه در نتیجه برخورد تریلی به خودروی سواری، خودروی این مرد به خودش برخورد می کند و او روی زمین می افتد. این راننده برای لحظاتی در حالی که زیر یکی از چرخ های آن قرار دارد روی زمین کشیده می شود. در ادامه او با خوش‌شانسی از زیر خودرو خارج و از زمین بلند می شود.

بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه این راننده که در این حادثه دچار جراحت سطحی در ناحیه سر شده بود، با خوش شانسی از خطر مرگ گریخت. هنوز علت اقدام عجیب راننده تریلی با وجود آنکه خودروی لادا در پشت آن متوقف شده بود، مشخص نشده است. پلیس Police محلی روسیه تحقیقات خود را از راننده تریلی آغاز کرده است.

گفتنی است؛ این ویدئو توسط یک دوربین مدار بسته در شهر "ایوانوو" در غرب روسیه تهیه شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 424414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟