حجم ویدیو: 2.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

طی چند روزه گذشته طوفان سهمگین منگهوت مناطقی در شرق آسیا از جمله چین، فیلیپین و هنگ کنگ را درنوردید. شدت این طوفان به حدی بود که از آن به عنوان بی سابقه ترین طوفان در سال 2018 یاد می شود. این طوفان موجب خسارات بسیاری در برخی از این کشورها از جمله فیلیپین شد.

اما آنچه که علاوه بر وقوع این طوفان خبرساز شد اقدام عجیب برخی از ساکنان مناطق طوفان زده طی روهای اخیر بود. در یکی از عجیب ترین این اتفاقات ساکنان یکی از شهرهای طوفان زده چین پس از وقوع طوفان و تخریب تعدادی از خانه های این مناطق اقدام به جستجوی سکه های طلا کردند.

ویدئویی که منتشر شده است تعدادی از ساکنان استان " گوانگدونگ" چین را در حالی که در میان آوارهای خانه های تخریب شده در جستجوی طلا هستند نشان می دهد. در این ویدئو آنها در حال کندن زمین و جابجایی گل و آجر به امید یافتن طلا دیده می شوند. این شور و اشتیاق میلیونر شدن آنی به حدی بود که صحنه ای در این ویدئو آنها را شب هنگام در جستجوی طلا با کمک چراغ قوه و نور تلفن های همراه نشان می دهد.

بنا به گزارش یکی از رسانه های چینی این ویدئو بعدظهر روز گذشته تنها ساعاتی پس از وقوع طوفان مرگبار منگهوت که منجر به کشته شدن 4 نفر در این استان چین شد تهیه شد. بنا به این گزارش این افراد اهل منطقه "هایفنگ " چین بودند که برای یافتن سکه های طلا به این منطقه آمده بودند. این جمعیت پس از آن در این منطقه جمع شدند که یک مرد ادعا کرد تعدادی سکه طلا متعلق به حدود 100 سال پیش را از میان آوارهای یک منزل مسکونی پیدا کرده است. برخی از افراد با شنیدن این خبر در حالی که با خود فلزیاب نیز به همراه داشتند تا نیمه های شب در جستجوی طلا بودند.

گفتنی است؛ این تنها اقدام عجیب چینی ها در طی چند روز اخیر و حین وقوع طوفان نبود که خبرساز شد. طی چند روز گذشته برخی از چینی ها با گرفتن عکس سلفی در خیابان حین وقوع این طوفان مرگبار خبرساز شده بودند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی پلیس مهربان راز پستی بلندی های زیر لباس دختر 4 ساله را فهمید + عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

بلایی که دندانپزشک زن قلابی بر سر مرد 47 ساله آورد +عکس

مرگ دلخراش 4 عضوی یک خانواده در سرپل ذهاب

راننده تاکسی بی وجدان پس از تصادف وحشتناک با دو موتورسیکلت فرار کرد+تصویر

درگیری مسلحانه در یک پمپ بنزین + فیلم

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

رفتار بی رحمانه مادری با پسر بازیگوشش+ فیلم

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

کدخبر: 417952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟