شجاعت عجیب نفیسه روشن

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: نفیسه روشن با ازدواجش با یک خلبان و جدایی جنجال برانگیزش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.نفیسه روشن اخیرا و بعد از سفر به کربلا خبر از ازدواج مجددش داد اما عکسی از همسر جدیدش منتشر نکرده است.نفیسه روشن در چند ماه گذشته جز هنرمندان پر حاشیه ی کشورمان بوده ، نفیسه روشن عکسی از خود با یک بره منتشر کرده که عکس العمل کاربران به عکس او بسیار جالب است.

نفیسه روشن که چند روز پیش با انتشارعکس خونین در استوری توجه بسیاری را به خود جلب کرد حالا با عکس های شادی که از خود به اشتراک می گذارد به تمامی شایعات درباره اختلاف با همسر جدیدش پایان داد.خیلی ها می گویند او در ماه عسل به سر می برد.نفیسه روشن تازه عروس سینما و تلویزیون می گوید که از فحاشی مردم به خانواده اش در فضای مجازی خسته شده ام کاش بذارید مردم شاد و آزاد باشند. او در ادامه می گوید من عروسی آنچنانی نگرفتم و بسیار ساده بود.

شجاعت باورنکردنی «نفیسه روشن» در سواری گرفتن از یک ببر! +عکس

ازدواج  نفیسه روشن

البته خانم روشن در این مصاحبه می گوید که مراسم ازدواجش (ازدواج اول) خیلی ساده بوده است در صورتی که ویدیوهای منتشر شده از این مراسم عروسی چیز دیگری را نشان می دهد ! البته شاید سادگی از نظر خانم روشن با ما مردم عادی فرق داشته باشد.نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بعد از بازگشت خود از سفر کربلا در اربعین، از ازدواج مجددش خبر داد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه‌ای بود تا این‌که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن طرفداران بسیاری دارد. نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد.

نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی گفت: درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم نظامی بود و ما را قوی بزرگ کرد و هرکس جای من بود خودکشی می کرد و عده زیادی این خبر را برپایه طلاق نفیسه روشن قرار دادند ولی او به تازگی در یک استوری در اینستاگرام اعلام کرد که این خبر کذب بوده است و او و همسرش با تمام سختی های زندگی در کنار هم هستند.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در ایام اربعین ۱۴۰۰ به کربلا سفر کرده بود بعد از بازگشت خود به کشور از ازدواج مجددش خبر داد.این بانوی هنرمند که پس از ۸ سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شده بود بعد از چند سال تصمیم به آغاز زندگی مشترک گرفت.او عکسی از حلقه ازدواج و یک سلفی در کربلا خبر ازدواج خود را در اینستاگرام استوری کرد.نفیسه روشن در سال‌های اخیر فعالیت کمتری در سینما و تلویزیون داشته و برنامه شب‌های مافیا، آخرین حضور او در قاب تصویر است.

 
کدخبر: 745974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟