احتمال دوئل مربیان جنجالی ایران در کاپ عرب

به گزارش رکنا، مسابقات مرحله گروهی جام جهانی عرب که به میزبانی قطر در حال پیگیری است شب گذشته(سه شنبه) در گروه D پیگیری شد که تیم مصر با تساوی یک بر یک مقابل الجزایر صدرنشین شد تا همراه این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در دیگر دیدار این گروه هم، لبنان نیز با پیروزی یک بر صفر مقابل سودان در جایگاه سوم جدول قرار گرفت اما از صعود به دور حذفی بازماند.

دیی

این در شرایطی است که پیش از این در گروه A تیم قطر با 9 امتیاز و عمان هم با ۴ امتیاز به دور حذفی صعود کردند. 

photo_2021-12-07_07-40-53

در گروه B، پیش از این تیم ملی سوریه که از دو دیدار قبلی خود صاحب 3 امتیاز شده بود، مقابل تیم ملی موریتانی قرار گرفت و با دریافت گل در دقیقه ۵+۹۰ نتوانست صاحب امتیاز شود و با نتیجه ۲ بر یک مقابل موریتانی که دو باخت در کارنامه داشت، مغلوب شد.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی امارات مقابل تیم ملی تونس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و نتوانست به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

تیم ملی امارات با شکست مقابل تونس، ۶ امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر، پایین‌تر از این حریف در رده دوم جدول گروه B جام جهانی عرب ایستاد و تیم ملی سوریه نیز با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به موریتانی، با حضور در رده سوم به کارش در این رقابت‌ها پایان داد.

photo_2021-12-07_07-41-21

در گروه C، مراکش با غلبه یک بر صفر بر عربستان صدرنشین گروه خود شد. اردن هم با پنج گل فلسطین را شکست داد تا با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کند. عربستان تنها با یک تساوی و ۱ امتیاز تیم سوم و فلسطین نیز در گروهش چهارم شد. واقعه مهم این گروه صعود اردن و حذف عربستان بود.

با توجه به اینکه شب گذشته دور مقدماتی مسابقات جام عرب به پایان رسید، مرحله حذفی این رقابت‌ها از روز جمعه شروع می‌شود، تیم ملی عمان در اولین دیدار باید مقابل تونس قرار گیرد. 

photo_2021-12-07_22-36-31

در صورتی که عمان در این دیدار برنده شود و به مرحله بعد برسد و در دیدار دیگر این مرحله هم مصر بتواند اردن را شکست دهد، این دو تیم در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر دیدارها هم قطر با امارات و الجزایر با مراکش به مصاف هم خواهند رفت.

photo_2021-12-08_08-26-48

برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش که هر دو دوران موفق و خوبی را در فوتبال ایران سپری کردند حالا یک گام تا دیدار مقابل هم فاصله دارند. نکته جالب توجه اینکه این دو مربی زمانی که برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و کی‌روش نیز سرمربی ایران بود بارها با یکدیگر چالش داشتند به صورتی که بارها شاهد دعوت بازیکنان تیم پرسپولیس به سوی تیم ملی بودیم و گاهی هم اوقات برانکو نیش کنایه‌هایی به کی روش می زد. اکنون باید دید در تقابل دیدنی این دو مربی چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

کدخبر: 748843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟