تنبیه شدید یک رئالی

به گزارش رکنا،  آخرین فصل ایسکو در رئال مادرید کاملاً کابوس‌وار به نظر می‌رسد. این بازیکن از سال 2018 به بعد در سراشیبی بدی قرار دارد و حتی بازگشت آنچلوتی هم چیزی را برایش عوض نکرده است.

در شبی که تیم فوتبال رئال مادرید مقابل گرانادا با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و زمانی که داویده آنچلوتی(پسر سرمربی) کمک مربی رئال از یوویچ و کاماوینگا خواست وارد زمین شوند و تعویض ایسکو را به کمی دیرتر موکول کرد، این بازیکن مالاگایی عصبانی شد و حاضر نشد که به گرم کردن خود ادامه بدهد.

پس از آن اتفاق ایسکو به داویده گفت حاضر نیست که به گرم کردن ادامه بدهد و مستقیم به سمت نیمکت رفت، البته آنچلوتی برای جلوگیری از ادامه جنجال، ایسکو را کمی بعد به زمین فرستاد اما بعد از پایان مسابقه تصمیم گرفت که هافبک مالاگایی را تنبیه کند. 

با وجودی که ایسکو هیچ مصدومیتی ندارد؛ اما در سه بازی اخیر رئال مادرید در مقابل شریف، سویا و بیلبائو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. هر چند که آنچلوتی بعد از بازی با گرانادا گفت مشکلی با ایسکو ندارد؛ اما به نظر می‌رسد که اتفاقات سه بازی اخیر نشان از تنبیه این بازیکن ندارد.

ایسکو در این فصل فقط 177 دقیقه در لالیگا برای رئال بازی کرده و در چمپیونزلیگ حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. در حال حاضر ایده‌آل‌ترین گزینه این است که ایسکو در همین زمستان از رئال برود هر چند مشکل اصلی این است که مشخص نیست آیا او بتواند تیمی را برای خودش پیدا کند یا خیر.

کدخبر: 746843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟