کیائر: می‌خواهم اپیزود اریکسن را پشت سر بگذارم

به گزارش رکنا، مراسم اهدای توپ طلا یک شب فراموش‌نشدنی برای سیمون کیائر مدافع دانمارکی بود که در بین برترین‌های توپ طلا در رده هجدهم قرار گرفت.

همچنین به دلیل نجات اریکسن در ژوئن گذشته در جریان بازی بین تیم‌های دانمارک و فنلاند در یورو 2021 مورد تقدیر قرار گرفت او پس از پایان این مراسم به اسکای اسپورت 24 گفت: می‌خواهم کم کم به اپیزود اریکسن پایان دهم، این یک مسئله شخصی است که باید آرام آرام آن را کنار بگذارم و تنها روی زمین و بازی‌ام تمرکز کنم. آن هم به دلیل همه مردم و روزنامه‌نگارانی که همیشه در مورد آن اتفاق  از من می‌پرسند. این یک اپیزود با پایان خوش است، اما آرام آرام باید با این داستان پایان دهم، حتی برای خودم. چیزی که در قلبم می‌ماند، را فراموشش نمی‌کنم. 

 وی در مورد لحظه حضورش در میلان اظهار داشت: انتظارات بالاست، برای بهبود فصل گذشته باید در این فصل اسکودتو را ببریم. ما می‌دانیم که اکنون انتظارات بالاست، به نوعی تقصیر ما نیز است، زیرا در طول مصاحبه‌ها همه می‌گوییم که می‌خواهیم نتیجه فصل گذشته را بهتر کنیم. برای این کار فقط می‌توانیم اسکودتو را ببریم. آنقدر رشد کرده‌ایم که ما را به جنگیدن برای اسکودتو سوق دهد. حتی مقابل اتلتیکو تا آخر جنگیدیم و پیروز شدیم.

مدافع دانمارکی میلان درباره اینکه تشویق حاضران در سالن پاریس چه حسی برای او داشت، عنوان کرد: این یک شب بسیار خاص بود، من آن را برای تمام عمر با خودم نگه می‌دارم، زیرا اولین باری بود که به مراسم توپ طلا می‌رفتم.

کیائر در پاسخ به اینکه توپ طلا به اریکسن داده شود، توضیح داد: مهم این است که حال و الان خوب است.

وی راجع به اینکه در آن روز به همه این حس رو دادی که در آن  موقعیت بهترین دوست برای اریکسن هستی، گفت: از شما برای این افکار متشکرم، تنها چیزی که مهم است این است که حال اریکسن اکنون خوب است. اما با این وجود، زندگی ادامه دارد، من باید روی بازی خودم تمرکز کنم. سعی می‌کنم این قسمت را کنار بگذارم، حتی اگر به کسانی که او را از نزدیک مشاهده کرده‌اند احترام بگذارم. 

مدافع دانمارکی میلان درباره اینکه آیا حق مسی بود که توپ طلا را ببرد؟گفت: بله، به نظر من درست است، مسی قهرمان است، ما خوش شانس هستیم که در دورانی با چنین بازیکن قدرتمندی زندگی کرده‌ایم. همه در مورد مسی یا پله صحبت می‌کنند، اما لئو 7 بار توپ طلا را برده است.فکر نمی‌کنم در آینده دوباره قهرمانی مثل او داشته باشیم.

کیائر درباره اینکه آیا این بهترین لحظه زندگی حرفه‌ای او است یا خیر هم عنوان کرد: مطمئنا بله. من به میلان کمک کردم تا به لیگ قهرمانان بازگردد، امسال ما برای اسکودتو می‌جنگیم. من همیشه حرفه‌ام را مسیری برای رشد می‌دیدم، هرگز تسلیم نشدم و هرگز هم در مورد توانایی‌هایم شک نداشتم. پس با وجود این موارد جای تعجب نیست که در اینجا حضور دارم.

وی در خصوص اینکه جهش کیفی که در میلان داشتید را چگونه توضیح می‌دهید و این اتفاق به چه مسائل بستگی داشت؟ اظهار داشت: من مربیان بزرگ زیادی در دوران حرفه‌ای خود داشته‌ام. اکنون در میلان مربی‌ای مانند پیولی دارم که به من ایمان دارد، او به من اجازه می‌دهد کارم را انجام دهم. هم من به او گوش می‌دهم و هم او به من گوش می‌دهد. من در طول این سال‌ها تجربیات زیادی کسب کرده‌ام، حتی در این بین هم خانواده‌ام با فرزندانم به من کمک می‌کنند. ما از زندگی خود در میلان راضی هستیم.

مدافع دانمارکی میلان درباره اینکه هواداران روسونری اکنون از شما توقع پیروزی در بازی مقابل لیورپول دارند و آیا شما قادر خواهید بود این کار را انجام دهید؟مطمئناً، ما باید هر بازی را به عنوان یک فینال بازی کنیم، امیدواریم در مقابل لیورپول یک شب فوق‌العاده در کنار هوادارانمان باشد.

کیائر در پایان در مورد اینکه آیا امشب با دوناروما صحبت کردی یا خیر، گفت: بله، ما کمی با هم صحبت کردیم.

کدخبر: 745991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟