توقف استقلال در خانه / نکونام دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد

به گزارش رکنا؛  انتظار هواداران استقلال برای برگزاری نخستین بازی تیم مورد علاقه‌شان در سال جدید به سر رسید و آبی پوشان امروز در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان می‌روند. از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم مس توانسته که بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در این مدت هیچ شکستی را متحمل نشده است.

جواد نکونام برای اینکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و در صورت توقف رقبا فاصله‌اش را با آنها افزایش دهد، امروز چاره‌ای جز کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز ندارد. هرچند که استقلال بازی سختی مقابل مس رفسنجان در پیش دارد و آبی پوشان امیدوارند که با کسب پیروزی در این مسابقه، ضمن حفظ صدر جدول، نتایج پرسپولیس و سپاهان نیز به سود آنها ورق رقم بخورد.

جواد نکونام برای این مسابقه و نسبت به آخرین دیدار برابر هوادار، چند تغییر مهم  در ترکیب تیمش ایجاد کرده است که طی آن روزبه چشمی به خط دفاعی منتقل شده و مهرداد محمدی نیز به ترکیب بازگشته است.

سیدحسین می‌خواهد سال را با کلین شیت آغاز کند

کاپیتان استقلال که در فیفا دی و در دیدار برابر ترکمنستان برای تیم ملی به میدان رفت، امروز در قفس توری آبی‌ها قرار می‌گیرد و وظیفه مهمی بر عهده دارد. باید دید که او سال را با کلین شیت آغاز می‌کند یا خیر.

ترکیب استقلا و مس
 

ترکیب استقلال برای دیدار با مس رفسنجان:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

 

تصویری از گرم کردن بازیکنان استقلال قبل از بازی مس رفسنجان18:24

استقبال کم هواداران استقلال از بازی  به خاطر افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیت های استادیوم آزادی



گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان دنبال کنید:
بازی از هفته بیست و دوم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 

ورزشگاه: آزادی تهران /  10 هزار تماشاگر 

سوت گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسین مرادی ؛ داور چهارم مهرداد خسروی / ناظر: محمود رفیعی

شرح گل ها:
استقلال صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 3: سجاد شهباززاده): روی اشتباه آبی ها در خط دفاعی، توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که شوت محکم او وارد دروازه شد تا شوک بدی به تیم نکونام وارد شود.



استقلال یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 16: گوستاوو بلانکو): پاس سهرابیان در سمت چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال تماشایی این بازیکن پشت نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید که ضربه سر فوق العاده زیبای این مهاجم آرژانتینی به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

 لحظات حساس:
دقیقه 9: مهرداد محمدی با یک حرکت دیدنی وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، مدافع حریف را از جریان بازی خارج کرد. در ادامه شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: مهرداد محمدی با یک حرکت دیدنی وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، مدافع حریف را از جریان بازی خارج کرد. در ادامه شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: مهرداد محمدی از راه دور اقدام به شوت زنی که ضربه فوق العاده دیدنی او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی مهدی پور با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت و راهی کرنر شد.

کد خبر : 2012646 | 18 فروردین 1403 ساعت 21:00 | 80.4K بازدید | 126 دیدگاه

توقف در خانه با وجود تهاجمی‌ترین نمایش

استقلال 2 - مس 2: شوک منفی دو امتیازی!

استقلال در روزی که در شروع هر دو نیمه دروازه خود را باز شده دید، نتوانست از فرصت میزبانی برابر مس استفاده کند و آبی ها مقابل دیدگان تماشاگران خودی متوقف شدند.

استقلال 2 - مس 2: شوک منفی دو امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نتوانست سال جدید را با پیروزی آغاز کند و این تیم در استادیوم آزادی و جدال برابر مس رفسنجان با تساوی 2 – 2 متوقف شد، آن هم در روزی که شاگردان نکونام دو مرتبه از میهمان خود عقب افتاده بودند.

 

این بازی با گل زودهنگام مس و غافلگیری بزرگ استقلال آغاز شد. اشتباه جلالی در سمت چپ و توپی که به سلیمان زاده رسید، یک حمله را طرح ریزی کرد که پاس او به محبی رسید و این بازیکن نیز توپ را برای شهباززاده ارسال کرد که شوت محکم و روی پای او در دقیقه سوم بازی، خیلی زود دروازه حسینی را باز کرد.

استقلال توسط بلانکو به بازی برگشت و گل تساوی را به ثمر رساند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی گوستاوو بلانکو وارد دروازه شد تا آبی ها کار را به تساوی بکشانند.

 

در آغاز نیمه دوم نیز این مس بود که به گل رسید. روی اشتباه سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و او نیز سعید واسعی را صاحب موقعیت کرد که ضربه روی پای او به گل دوم شاگردان نویدکیا تبدیل شد تا باز هم یک شوک زودهنگام به تیم نکونام وارد شود.

در ادامه استقلال روی اشتباه محاسباتی لک به گل تساوی رسید. ارسال سهرابیان روی تیرک دروازه فرود آمد و مقابل گوستاوو بلانکو قرار گرفت و او نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا بازی دو بر دو شود.

آبی پوشان توسط پیمان بابایی فرصت رسیدن به گل سوم را داشتند. او با ورود به محوطه جریمه، ضربه اش را با پای چپ زد که توپ به تیرک برخورد کرد و در ادامه به میلاد فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط بیرون کشید.

در نهایت نیز این بازی با تساوی دو – دو به پایان رسید تا استقلال سال جدید را با توقف بد موقع در استادیوم آزادی آغاز کند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

تقویم بازی از هفته بیست و دوم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 

سه شنبه: 18/01/1403 ؛ ساعت: 19:00 

ورزشگاه: آزادی تهران /  10 هزار تماشاگر 

سوت گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسین مرادی ؛ داور چهارم مهرداد خسروی / ناظر: محمود رفیعی

2007898

استقلالترکیب استقلال:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی (83- جعفر سلمانی)، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (40- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (83- امید حامدی فر)، مهرداد محمدی (67- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو (83- آرمان رمضانی)

سرمربی: جواد نکونام

مس رفسنجان ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی (79- محمدرضا مهدی زاده)، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (86- محمد اکبری)، سجاد شهباززاده (90- میثم تیموری)، محمدمهدی محبی (79- عرفان شهریاری)

سرمربی: محرم نویدکیا


کارت زرداخطار:

استقلال: آرمین سهرابیان (4)

مس رفسنجان: عرفان شهریاری (88)


توپ گلشرح گل ها:

استقلال صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 3: سجاد شهباززاده): روی اشتباه آبی ها در خط دفاعی، توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که شوت محکم او وارد دروازه شد تا شوک بدی به تیم نکونام وارد شود.

 

استقلال یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 16: گوستاوو بلانکو): پاس سهرابیان در سمت چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال تماشایی این بازیکن پشت نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید که ضربه سر فوق العاده زیبای این مهاجم آرژانتینی به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

 

استقلال یک – مس رفسنجان 2 (دقیقه 46: سعید واسعی): مس خیلی زود و در همان ثانیه دوازدهم نیمه دوم به گل رسید. روی اشتباه ایمان سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض، توپ را به سعید واسعی رساند و او نیز با یک شوت روی پا، گل دوم را به ثمر رساند.

 

استقلال 2 – مس رفسنجان 2 (دقیقه 50: گوستاوو بلانکو): ارسال آرمین سهرابیان به روی دروازه، روی تیرک فرود آمد و اشتباه بزرگ حامد لک و دفع بد توپ، آن را مقابل گوستاوو بلانکو انداخت و این مهاجم آرژانتینی نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

 

کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه 9: مهرداد محمدی با یک حرکت دیدنی وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، مدافع حریف را از جریان بازی خارج کرد. در ادامه شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: مهرداد محمدی از راه دور اقدام به شوت زنی که ضربه فوق العاده دیدنی او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی مهدی پور با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت و راهی کرنر شد.

دقیقه 32: روی فرار تند و تیز ابوالفضل جلالی، او صاحب موقعیت شد که پس این بازیکن به سهرابیان رسید ولی ضربه مدافع پیش تاخته آبی ها کم جان بود و لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 34: ارسال مهدی پور روی یک ضربه کاشته با ضربه سر چشمی همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: گوستاوو بلانکو در پشت محوطه جریمه و با پاس زبیر نیک نفس صاحب فرصت شد که شوت او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک راهی اوت شد.

دقیقه 56: ارسال علی عدنان به شهباززاده رسید و با وجود اینکه این بازیکن در آفساید بود اما ضربه سر او را حسینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 59: پرتاب اوت فخرالدینی در پشت محوطه جریمه به جلالی رسید که شوت محکم و روی پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: شوت منتظر محمد با برخورد به مدافعان استقلال بلاک شد و به حسینی رسید.

دقیقه 67: پاس ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه به بلانکو رسید و او نیز توپ را برای رضاوند کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: منتظر محمد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: بلانکو می توانست هت تریک کند. او روی پاس ماشاریپوف وارد محوطه جریمه شد که شوت مهاجم آرژانتینی را حامد لک با یک دست مهار کرد.

دقیقه 80: استقلال موقعیت بزرگی برای گل تساوی داشت. ضربه پیمان بابایی به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط دروازه برگشت داد.

کدخبر: 986171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟