ارنوف- منتظر محمد؛ ستاره هایی که نکونام از چنگ استقلال در آورد!

به گزارش رکنا، دربی 103 بی تردید بازی قشنگ و پرموقعیتی نبود و به نظر هر 2 تیم به تساوی راضی بودند اما تقریبا هرکسی بازی را دیده باشد تایید می کند که ارونوف بهترین بازیکن تیمش بود، بازیکنی که چند بار با نفوذهایش از سمت چپ و راست خط دفاع آبی ها را به هم ریخت.

اما چند صد کیلومتر دور از تهران مس رفسنجان دست به کاری بزرگ زد و در اراک، آلومینیوم را با 2 گل دیدنی منتظر محمد با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

چه کسی است که نداند ارونوف در نیم فصل تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت اما جواد نکونام به مدیران استقلال اعلام کرد که نیازی به او ندارد تا این بازیکن قراردادش را با پرسپولیس نهایی کند.

منتظر محمد هم که ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد اما نکونام به بهانه اینکه سقف بودجه باشگاه با حضور این بازیکن پر می شود، اعلام کرد نیازی به او ندارد و این بازیکن با قرارداد قرضی راهی مس رفسنجان شد و در نهایت آبی ها گوستاوو بلانکو را جذب کردند.

شما تصور کنید که امروز منتظر محمد و استون ارونوف در استقلال بازی می کردند، حتما تایید می کنید که خط حمله آبی ها چقدر شرایط بهتری داشت اما نکونام به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه آنها را جذب نکرد و این 2 بازیکن امروز در تیم های دیگر می درخشند و استقلال حسرت حضور آنها را می خورد.

 

 

کدخبر: 980445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟