پسر رضا عنایتی بدون یک دقیقه بازی ملی پوش شد!

به گزارش رکنا، محمدرضا میرحسینی، سرمربی تیم ملی دانشجویان در شرایطی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرده در آن یک نام عجیب به چشم می خورد، معین عنایتی پسر رضا عنایتی هم در این اردو حضور دارد.

دیده شدن نام معین عنایتی از آن جهت عجیب است که او فوتبالیست حرفه ای محسوب نمی شود و در حضور کوتاه مدتش در فجرسپاسی شیراز حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.

پیش از این گفته شد رضا عنایتی به خاطر ارتباط با امیرقلعه نویی سرمربی تیم امید ایران شده است و حالا دعوت از پسر او به تیم ملی دانشجویان بیش از پیش به این شایعات دامن می زند.

اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی دانشجویان به شرح زیر است:

امیرحسین پورخداقلی، عرفان جمشیدی، آرش اروتک، آرش هاشمی، علی گلی، مهرداد نظری، امیررضا شکری، محمدرضا کشاورز، متین کاطمی، علیرضا احسانی‌فر، کیانوش معظمی، محمدحسین فرجی، علیرضا صفری، احسان هادیان، مهدی محمدی، رضا میرزاییان، امیرعباس بیات، نیما رحمتی، امیرحسین حاجی‌زاده، معین عنایتی، مهدی امینی، امیررضا شیخی‌راد، علی‌اصغر شیخ الاسلامی، امیررضا وفایی، علی پوراسماعیل، امین پوراسماعیل، حسام اسکندری، علی قائدی، مهدی قائدی، محمدحسین ملکی، ابوالفضل اژدری، پارسا فراهانی، حجت خوشبختی

کدخبر: 978262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟