در نقد مصاحبه های جواد نکونام / وقتی خودت باور نداری می توانی قهرمان شوی!

به گزارش رکنا، استقلال چه پیروز شود، چه مساوی کند و چه شکست بخورد یک چیز در این تیم ثابت است، جواد نکونام بدون کوچکترین رعایت کردنی علیه علی خطیر مصاحبه می کند، آن هم در شرایطی که این صحبت ها فعلا از سوی مدیرعامل باشگاه با واکنش رسمی همراه نشده است.

نکونام گلایه دارد که بازیکنان مورد نیازش جذب نشده اند، بدون توجه به این مساله که فرهاد مجیدی 2 فصل قبل تقریبا با همین بازیکنان استقلال را بدون شکست قهرمان کرده است ضمن اینکه مدیران باشگاه در حد توان شان بازیکنان جدید و با کیفیتی به خدمت گرفته اند.

نباید فراموش کرد همین جلال الدین ماشاریپوفی که استقلال جذب کرده نکونام در ابتدای فصل روی به خدمت گرفتنش تاکید داشت اما او حالا بدون اشاره به جذب این بازیکن مدام علیه مدیران باشگاه مصاحبه می کند که بازیکنان مورد نیازش جذب نشده اند.

اگرچه اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام وجود دارد اما به نظر می رسد اصلی ترین دلیل مصاحبه های سرمربی استقلال این است که او خودش باور ندارد می تواند این تیم را قهرمان کند، پس او علیه مدیرعامل استقلال مصاحبه می کند که اگر تیمش قهرمان نشد بهانه داشته باشد و اگر هم توانست آبی ها را قهرمان کند، بگوید برای رسیدن به این مساله کار خارق العاده ای کرده است در حالی که حقیقت بازیکنان فعلی استقلال چندان پایین تر از سایر رقبای این تیم مثل پرسپولیس و سپاهان نیستند.

 

 

کدخبر: 972942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟