اعتراض هافبک تیم ملی به داور کویتی/ فکر نمی کردیم چنین اتفاقی بیفتد+فیلم

به گزارش رکنا، سعید عزت اللهی در نشست خبری قبل از بازی با قطر گفت:  اول باید تشکر کنم از قطر بابت برگزاری این میزبانی که بعد از جام جهانی افتخار آسیا بودند و دومین تورنمنت را هم به خوبی میزبانی می‌کنند. به آنها بابت صعودشان به نیمه نهایی تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم قطر بخاطر بحث میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن، انگیزه زیادی دارد. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. دوره قبل هم به این مرحله رسیدیم و می‌دانیم در چه مرحله‌ای قرار داریم.

او در مورد پیروزی مهم ایران در بازی با ژاپن هم گفت: بازی با ژاپن را با همه شیرینی‌اش باید فراموش کنیم که همه بچه‌ها این کار را انجام داده اند. صد درصد تمرکزمان روی بازی فرداست و با تمام وجودمان و با تدابیر کادرفنی برای مردم می‌جنگیم تا باز هم موجبات شادی آنها را فراهم کنیم.

هافبک تیم ملی در مورد فاصله زمانی کم بین بازی ها گفت:  فکر می‌کنم زمان استراحت این دوره از مسابقات به بازیکنان فشار آورد. همه بازیکنان در کوران مسابقات بودند و این زمان بندی در مراحل حذفی، کار بازیکنان، کادرفنی و پزشکی را سخت کرده اما اعضای تیم ملی با تمام وجود کار کردند تا بدن بازیکنان برگردد.

 عزت اللهی در مورد اانتخاب داور عرب زبان برای این بازی هم گفت: مسئله دیگر این است که داور عرب زبان در این مرحله قضاوت کند و این تصمیم برای ما عجیب بود. قطر از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است و فکر نمی کردیم بخواهند داوری از این حوزه انتخاب کنند. ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدوارم این اتفاقات در آینده نزدیک به آن فکر شود اما ما به عنوان تیم بزرگ ایران به عنوان یک تیم حرفه‌ای، به این مسائل فکر نخواهیم کرد. چیزی که برای ما ارجحیت دارد، کسب پیروزی و شاد کردن دل هواداران است.

هافبک تیم ملی در پایان گفت: با توجه به تجربه‌ای که آقای قلعه نویی و کادرشان دارند، پس از بازی با ژاپن در رختکن صحبت کردند. خود ما بازیکنان نیز با توجه به تجربه‌ای که داریم می‌دانیم اگر بخواهیم در باد برخی از بازی‌ها و شادی‌هایش بخوابیم، قطعا بعدش حسرت می‌خوریم. با وجود تمام لحظات قشنگ بازی ژاپن و همه فداکاری‌هایی که تیم ملی، اعضا و کادرفنی‌اش انجام دادند، برای ما تمام شد. از روز گذشته، تمام تمرکز و توانمان را برای بازی با قطر گذاشته‌ایم. در جلسه آنالیز نیز روی این مسئله تأکید شد که اشتباهاتمان در بازی با ژاپن را پوشش دهیم تا در دیدار مقابل قطر بتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

کدخبر: 970235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟