هاشم بیک زاده : جدایی از استقلال؟ جایی کار می کنم که شانم حفظ شود/ مربیگری در فوتبال ایران رابطه و پول می خواهد!

هاشم بیک زاده در مورد شرایط دفاعی تیم ملی  در پایان مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 به رکنا گفت: باید ببینید تاکتیک تیم ملی چه هست؟ تیم ملی نسبت به زمان کی روش خیلی فرق کرده است، تیم قلعه نویی بالا بازی می کند و موقعیت ایجاد می کند، طبیعی است به حریفش هم موقعیت می دهد.

او ادامه داد: کره و ژاپن هم خوب نتیجه نگرفته اند و شما می بینید گل های زیادی دریافت کرده اند. تیمی که دفاعی بازی کند کمتر موقعیت می دهد ولی تیمی که بالا بازی می کند،طبیعی است زیاد موقعیت بدهد.

او در مورد برخورد احتمالی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا هم گفت: اگر بحرین را ببریم به ژاپن می خوریم، البته معلوم نیست ژاپن صد در صد بالا بیاید چون آنها در دور گروهی شکننده نشان دادند. البته باید دید در صورت برخورد با ژاپن آیا امیرقلعه نویی سیستم تیمش را عوض می کند یا نه. بازی با هنگ کنگ 2 موقعیت تک برای حریف بدست آمد که نتوانستند از آن استفاده کنند اما اگر ژاپن و کره از این موقعیت ها به نحو احسن استفاده می کنند. باید دید تاکتیک قلعه نویی در بازی با تیم های بزرگ خواهد بود.

بیک زاده در مورد جدایی اش از کادرفنی استقلال هم می گوید: بله من اوایل فصل در کادرفنی استقلال بودم ولی اتفاق هایی افتاد که ترجیح دادم جدا شوم. من جایی کار می کنم که شان و شخصیتم حفظ شود. آن احترامی که انتظارش را داشتم را ندیدم. شاید خیلی ها دوست داشتند جای من بودند ولی من ترجیح دادم جایی باشم که بتوانم مفید باشم. حرف من کلی است و در مورد شخص خاصی صحبت نمی کنم.

مدافع سابق استقلال در مورد ورودش به مربیگری هم گفت: در فوتبال ایران اگر می خواهید مربی شوید باید رابطه داشته باشید! در رده های پایه هم که برای سرمربیگری باید با خودت پول و  اسپانسر ببری. فعلا کلاس های مربیگری را پشت سر می گذارم تا ببینیم چه می شود.

کدخبر: 967192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟