پاسخ شوکه کننده برانکو و دلیل نپذیرفتن سرمربیگری سرخ ها/ واکنش فوری باشگاه پرسپولیس چه بود؟ + متن پیام برانکو

به گزارش رکنا، در حالی که پس از استعفای یحیی گل محمدی ، هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ نهایی برانکو به پیشنهاد این باشگاه بودند، سرمربی کروات اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بازگردد.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس برای روز چهارشنبه آماده دریافت پیام برانکو ایوانکوویچ می‌شد، اما او سه شنبه شب اعلام کرد که حاضر به کار دوباره در ایران نیست.

برانکو ایوانکوویچ در پیام صوتی خود که خطاب به هواداران پرسپولیس است، می گوید:

«طرفداران عزیز پرسپولیس سلام، همانطور که میدانید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری را با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تان لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتان برای برگشت من به پرسپولیس. می‌دانید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب من است. هیچ‌کدام از جزئیات را فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم و نتایج درخشان‌مان را فراموش نمی‌کنم.

متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جای دیگری نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزی است که نمی‌توانم فراموشش کنم. جای تان همیشه در ذهن و قلب من است. ممنون بابت حمایت‌هایتان. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتان دارم.»

گفتنی است باشگاه پرسپولیس دو جلسه مذاکره با این سرمربی کروات انجام داد و محمد دلبری به عنوان مامور مذاکره با این سرمربی انتخاب شده بود که در نهایت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس نتوانست ایوانکوویچ را برای بازگشت به ایران متقاعد کند.

پرسپولیس: از جواب برانکو شوکه‌ شدیم

در شرایطی که رضا درویش اعلام کرده بود تا چهارشنبه منتظر پاسخ برانکو می‌مانند اما در دقایق پایانی سه‌شنبه شب، پاسخ منفی برانکو از اردوی عمان مخابره شد. این اتفاق باعث شد حتی باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کند که شوکه شده چرا که انتظار پاسخ منفی نداشتند.

با این اوصاف باشگاه پرسپولیس ساعتی بعد از انتشار پیام برانکو، اطلاعیه‌ ای صادر کرد و در آن نوشت:

«پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد رسمی باشگاه که امشب در فضای مجازی پخش شد، ما را هم شوکه کرد. با این وجود، تلاش‌های مدیریت باشگاه برای متقاعد کردن او ادامه خواهد داشت تا این پاسخ به شکل رسمی به باشگاه اعلام شود.

در صورت ناامیدی از حضور ایوانکوویچ ، به سراغ دیگر گزینه‌های رزومه‌دار خارجی خواهیم رفت.

هواداران عزیز اطمینان داشته باشند که یک مربی رزومه‌دار خارجی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست تا برای برگزاری تمرینات و جذب بازیکن زمان از دست نرود.»

کدخبر: 962419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟