شرایط عجیب در باشگاه پرسپولیس/ 10 گزینه خارجی برای جانشینی گل‌ محمدی! + فیلم

به گزارش رکنا، رضا درویش درباره آخرین شرایط نیمکت پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل محمدی گفت: خبر جدیدی در این خصوص نیست. تفاهم‌نامه جدایی گل‌محمدی در حال آماده شدن است.

وی در واکنش به مطرح شدن برخی نام‌ها و اضافه شدن گزینه‌ هلندی برای نیمکت پرسپولیس ، عنوان کرد: 10 کاندیدا هستند و کمیته فنی درباره آنها نظر می‌دهند.

روز گذشته مصاحبه‌ای از رضا درویش منتشر شد مبنی بر اینکه گل‌محمدی حال و احوال خوبی برای مربیگری ندارد، در حالی که گل‌محمدی گفته است احوال خوبی دارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به این موضوع خاطرنشان کرد: ماشاالله حال گل‌محمدی خیلی خوب است و من هیچ وقت او را به این سرحالی ندیده بودم. من هیچ وقت چنین چیزی نگفتم، منظور من این بود که شرایط ادامه همکاری با پرسپولیس را ندارد و صلاح دیده است که استراحت کند.

درویش در مورد شایعاتی که برای حضور برانکو در پرسپولیس مطرح می‌شود، تصریح کرد: کمیته فنی همه چیز را بررسی می‌کند و با 10 کاندیدا صحبت می‌کنند و برنامه‌های‌شان را می‌گیرند. شما کاری نکنید که باشگاه تحت فشار مجبور به کاری شود. قطعاً همه چیز تحت بررسی قرار می‌گیرد و بهترین انتخاب را باشگاه انجام می‌دهد.

او در پاسخ به این سؤال که «تأیید می‌کنید امروز روز دوم مذاکره با برانکوست؟»، خاطر نشان کرد: با همه گزینه‌ها به‌طور یکسان مذاکره و تا آخر هفته تکلیف سرمربی جدید مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در صورت توافق با برانکو، او بعد از جام ملت‌ها به پرسپولیس اضافه می‌شود، گفت: ابتدا بگذاریم تکلیف انتخاب سرمربی مشخص شود و بعد از آن ما درباره پلن بعدی‌مان تصمیم بگیریم. مربیان دیگر هم هستند که در جام ملت‌های آسیا تیم دارند. هر مربی که انتخاب شود برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اسکوچیچ و آلکس نوری هم جزو گزینه‌های پرسپولیس هستند؟ تصریح کرد: همه 10 نفری که جزو گزینه‌های باشگاه هستند، کمیته فنی در حال مذاکره با آنها هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که همه 10 گزینه باشگاه خارجی هستند؟ اظهار داشت: بله هر 10 گزینه انتخاب سرمربی تیم، خارجی هستند و گزینه داخلی نداریم. هیئت مدیره مصوب کرد که فقط گزینه خارجی داشته باشیم.

کدخبر: 961637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟