دیوید تیلور: من دومین سلبریتی ایران هستم!

به گزارش رکنا، در این چند سالی که کشتی حسن یزدانی - دیوید تیلور به مهمترین مبارزه کشتی جهان تبدیل شده و همه رویارویی‎‌های آنها فارغ از نتیجه قبلی، از مدت‌ها قبل بخش زیادی از اخبار کشتی را به خود اختصاص داده است، کمتر مصاحبه‌ای از یزدانی و تیلور را دیده‌ایم که از آنها در مورد دیگری سؤال نشود.

البته که حسن یزدانی با توجه به اینکه از مجموع شش مبارزه با دیوید تیلور صاحب تنها یک پیروزی شده و سهم تیلور 5 برد بوده است، اساساً در این سال‌ها کمتر تن به مصاحبه داده، اما تیلور هرچند در تورنمنت‌های کمتری در طول سال شرکت می‌کند، اما هرازچند گاهی مصاحبه‌ای دارد و در آن درباره حسن یزدانی مخاطب قرار می‌گیرد.

در آخرین مصاحبه‌ای که از او منتشر شده، در مزرعه‌ پرورش حیواناتش که بعد از بازگشت از مسابقات جهانی 2023 از آن رونمایی کرده بود، راجع به حسن یزدانی صحبت می‌کند.

او در بخشی از این مستند نسبتاً بلند در واکنش به این موضوع که «ایرانی‌ها در فضای مجازی درباره تو و مزرعه‌ات زیاد صحبت می‌کنند و عکس حسن یزدانی و «هانی» گاو تو را را در کنارت منتشر کرده‌اند!» می‌خندد و می‌گوید: این خیلی بامزه است، ایرانی‌ها انگار جزء به جزء قضیه مرتبط به من و حسن یزدانی را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: خیلی دیوانه‌کننده است که او (حسن یزدانی) در کشور خودش بزرگ‌ترین سلبریتی است و من هم بعد از او در ایران دومین سلبریتی هستم!

کدخبر: 961218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟