هجوم پرسپولیسی‌ها به صفحه سلطان ضدحمله/ بیا جانشین یحیی باش + عکس

به گزارش رکنا، پرسپولیس در ۱۱ بازی تنها ۲ پیروزی به دست آورد؛ نتایجی که سبب شد سرخ‌پوشان وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و لیگ برتر را نیز با رتبه سوم در پایان نیم‌فصل به اتمام برسانند. یحیی گل محمدی بعد از تساوی مقابل مس رفسنجان و ارائه نمایشی ضعیف، استعفا کرد. با توجه به ۶ استعفای پیشین او در دوره دوم حضور روی نیمکت پرسپولیس، بسیاری کناره‌گیری شفاهی «یحیی» را جدی نگرفتند، اما از آنجایی که سرمربی سرخ‌پوشان تماس‌های مدیران باشگاه را بی‌پاسخ گذاشته، شاید این بار پای تصمیم خود بایستد.

گل محمدی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و فصل گذشته نیز سرخ‌پوشان را صاحب سه‌گانه داخلی کرد، ولی نمایش کنونی تیم او هیچ جذابیتی برای هواداران ندارد، به همین دلیل تعدادی از آنها به صفحه اینستاگرام سرمربی سابق این تیم هجوم برده‌اند و خواهان بازگشت او شده‌اند. گابریل کالدرون آرژانتینی بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق و محبوب کروات جانشین او شد. در ابتدا بسیاری به دلیل علاقه به برانکو علیه او موضع گرفتند، ولی کالدرون خیلی زود توانست نگاه‌ها را تغییر دهد.

سرمربی ۵۸ ساله با سبک خاص و ضد حمله‌های مرگبار توانست نتایج درخشانی بگیرد و تیم را در صدر جدول نیم‌فصل و یکی از چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تحویل بدهد. اختلاف شدید با محمد حسن انصاری‌فرد و افشین پیروانی، مدیرعامل و سرپرست پرسپولیس همراه با پرداخت نشدن مطالبات، خیلی زود کالدرون را از پرسپولیس جدا کرد و گل محمدی جانشین او شد. حالا پرسپولیسی‌هایی که از عملکرد بد سرخ‌پوشان در بازی‌های اخیر و قهرهای متوالی گل محمدی خسته شده‌اند، برای کالدرون کامنت گذاشته و خواسته‌اند به تهران برگردد.

4955087

منبع: همشهری

کدخبر: 960477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟