پرسپولیس و مس رفسنجان به تساوی رضایت دادند/ استقلال قهرمان نیم فصل شد + فیلم گلها

به گزارش رکنا، تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام رسید. بدین ترتیب در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر جاری، استقلال، سپاهان و پرسپولیس به ترتیب با 32، 31 و 30 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 6: حرکت تیم مس و ضربه محبی که می‌رفت دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کند با مشت بیرانوند برگشت داده شد.

دقیقه 20: شهاب زاهدی نتوانست از ارسال عالیشاه استفاده کند و توپ از مقابل مهاجم پرسپولیس و دروازه مس عبور کرد.

دقیقه 42: حمله تند و تیز پرسپولیس به نتیجه رسید و شهاب زاهدی دروازه مس را با یک ضربه برگردان باز کرد. در این صحنه دانیال اسماعیلی‌فر پشت مدافعان مس فرار کرد و با یک پاس در عرض توپ را به زاهدی رساند که ضربه این بازیکن در مرحله اول به مدافع مس برخورد کرد و در برگشت زاهدی با یک ضربه برگردان دروازه لک را گشود.

دقیقه 53: حرکت انفرادی لوسیانو پریرا در داخل محوطه جریمه فرشاد فرجی را مجبور به خطای روی این بازیکن کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود پریرا پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل مساوی مس را به ثمر رساند.

دقیقه 60: داور ابتدا خطای مدافع پرسپولیس را پشت محوطه جریمه گرفت و به فرشاد فرجی کارت زرد نشان داد اما بعد از مشورت با کمک داور خود تصمیمش را برگرداند و خطای بازیکن مس را اعلام کرد.

دقیقه 79: موقعیت خوب مس با تعلل بازیکنان این تیم از دست رفت و ضربه محبی در حالی که بیرانوند از دروازه خارج شده بود توسط مدافعان برگشت داده شد.

 

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسین کریم‌زاده، مهدی محبی، میثم تیموری، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا.

 

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

کدخبر: 960025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟