توصیه محسن کاوه برای اینکه حسن یزدانی شرایط بهتری داشته باشد

به گزارش رکنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در حالی از ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در شهر ساری برگزار خواهد شد که در این مرحله برخی ملی‌پوش در نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت.

روز گذشته اخباری مبنی بر مصدومیت دوباره کامران قاسمپور و همچنین مجتبی گلیج در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

محسن کاوه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کامران قاسم‌پور، اظهار کرد: خبری روز گذشته در تمرینی که به صورت متمرکز در مازندران برگزار شد و به من اطلاع دادند که کامران قاسم‌پور دوباره دچار ضرب‌دیدگی شده است. در این خصوص نیز صحبت‌هایی با پزشک شده تا ببینیم در این خصوص چه نظری می‌دهند و از دیروز تا حالا چه روند پزشکی روی آن اعمال شده که در این خصوص به فدراسیون خواهم رفت تا پیگیر موضوع شوم.

وی همچنین در خصوص وضعیت جسمانی حسن یزدانی نیز اشاره کرد و گفت: حسن در حال حاضر روند بهبود و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و بعد از آن حرکت اصلاحی و فیزیک درمانی را ادامه می‌دهد تا با روحیه خوب به میادین باز گردد.

سرمربی تیم ملی همچنین در خصوص فشارها بر روی حسن یزدانی اظهار کرد: اینکه در فرصت باقیمانده رسانه‌ها مرتب حسن یزدانی را با تیلور مقایسه می‌کنند اینها به نظر من درست نیست. حسن خیلی احساسی است و دوست دارد مردم را خوشحال کند، اینجا به نظر آسیب می‌بیند. در آمریکا شکست تیلور بازتاب آن چنانی ندارد ولی در ایران متاسفانه اینقدر فشار روی حسن است و قهرمان دوم دنیا می‌شود همه می‌گویند خوب نبود.

وی ادامه داد: حسن در ابتدا باید به فکر سلامتی خودش و بعد از آن به دنبال کشتی‌ گرفتن باشد. او به غیر از حریف آمریکایی، حریفان دیگری نیز دارد و خواهشم از دوستان رسانه‌ای این است بیاییم کمک کنیم تا این بار روانی از دوش حسن برداشته شود.

کدخبر: 953806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟