گل‌محمدی: فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهد بود/ باید فرصت‌طلب باشیم + فیلم

به گزارش رکنا، یحیی گل‌محمدی ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل، گفت: همه از بازی الدحیل آگاه هستیم و همینطور سختی این بازی. بالاخره تیم قابل احترام و حرفه‌ای هستند. کادرفنی و بازیکنان مجربی دارند. از طرف دیگر بچه‌های ما انگیزه فوق العاده‌ای دارند که این بازی را به امید خدا با پیروزی تمام کنند. باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. چه در بخش دفاعی و چه حمله.

وی افزود: باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که داریم استفاده کنیم و باید فرصت‌طلب باشیم. با حمایت هواداران که فردا یک روز باشکوه برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود با حضور گرم هواداران، بتوانیم با انگیزه و انرژی‌ای که به ما می‌دهند، فردا به امید خدا نتیجه خوبی بگیریم و دل همه هواداران را شاد کنیم.

گل محمدی درباره نبود ستاره‌های الدحیل مانند کوتینیو در این بازی گفت: یک تیم کامل هستند و ما هم چهار بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم. فقط کوتینیو و سمدو با توجه به مصدومیت و محرومیت بازی نمی‌کنند. ضمن اینکه یکی، دو بازیکن مصدوم آنها به بازی رسیده‌اند و با یک تیم کامل مقابل ما قرار می‌گیرند. ما انگیزه زیادی داریم و امیدوارم سه امتیاز را با تلاش بچه‌ها به دست بیاوریم.

او درمورد تاثیر نتایج سایر تیم‌های مدعی صعود به عنوان تیم دوم روی نتایج پرسپولیس گفت: فردا فقط به برد نیاز داریم و هر نتیجه‌ای که در بازی‌های امشب بیفتد فقط باید سه امتیاز را بگیریم و نتایج بعضی از بازی ها به طور دیگری رقم بخورد، امکان دارد به تفاضل گل هم نیاز داشته باشیم. ما فقط باید برنده شویم و تساوی دردی از ما دوا نمی‌کند و از این گروه صعود نمی‌کنیم. فردا فقط بحث گرفتن سه امتیاز مطرح خواهد بود.

کدخبر: 952161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟