دلیل لغو پرواز پرسپولیس به عربستان مشخص شد/ پای یک ایرلاین درمیان است!

به گزارش رکنا، قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم عربستان شود تا روز دوشنبه در ریاض به مصاف النصر برود، اما این پرواز لغو شد تا سرخ‌پوشان در آستانه این دیدار حساس برای سفر به عربستان همچنان بلاتکلیف باشند.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که دلیل لغو پرواز پرسپولیس به عربستان ایرلاینی بوده که سرخ‌پوشان قصد استفاده از آن را داشتند. چرا که طبق قوانین کشور عربستان فقط پروازهایی برخی خطوط هوایی از ایران مجوز فرود در فرودگاه‌های این کشور را دارند که معمولا هم پرواز حجاج را انجام می‌دهند و ایرلاین‌های دیگر مجوز فرود ندارند. سفر کاروان پرسپولیس هم قرار بود با ایرلاینی انجام شود که مجوز فرود در عربستان را نداشت.

به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه پرسپولیس به دلیل ارزان‌تر بودن این ایرلاین برای پرواز چارتر، از این شرکت هواپیمایی قصد استفاده داشتند.

نکته جالب اینجاست که ساعت 3 بامداد امروز از سوی طرف عربستانی به پرسپولیسی‌ها اعلام شده که آنها قادر به فرود در عربستان با این ایرلاین نیستند.

به همین خاطر حالا مسؤولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا بتوانند یک ایرلاین دیگر که مجوز فرود در فرودگاه‌های عربستان را دارد، جایگزین این پرواز  کنند.

سایت باشگاه پرسپولیس هم در این باره نوشت: رایزنی‌های مسوولان باشگاه ادامه دارد تا مجوز لازم، صادر گردد تا کاروان پرسپولیس بتواند با پرواز چارتر خود راهی عربستان شود.

منبع: فارس

کدخبر: 949071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟