علی پروین در تماس با گل محمدی چه گفت؟ / آتش بس یحیی و درویش با پادرمیانی سلطان!

به گزارش رکنا، باخت به سپاهان و جریمه 10 درصدی بازیکنان، مشابه بنزینی بود روی آتش اختلاف و نارضایتی بخش مدیریت و فنی از هم. شرایطی که باعث شد خیلی زود سرخ ها در محاصره حواشی قرار بگیرند و حتی آغاز تمرینات تیم بعد از دو روز استراحت، یک روز دیگر به تعویق بیفتد.

در این بین برخی تلاش ها برای آرام نگه داشتن اوضاع آغاز شد. یکی از اقدامات، صحبت علی پروین با یحیی گل محمدی بود. در تماس تلفنی که اسطوره باشگاه پرسپولیس با سرمربی این تیم داشته صحبت های جالبی بین طرفین ردوبدل شده است. برخی منابع خبری نوشته اند:"پروین از  گل محمدی می خواهد که حواشی تیمش را کم کند و اگر بتواند این حواشی را کنترل کند همانند فصل گذشته می تواند تیم را قهرمان کند. همچنین به سرمربی سرخپوشان اطمینان می دهد که به پیشکسوتان می گوید علیه تیم و شخص او موضع نگیرند و مصاحبه حاشیه ای انجام ندهند."

پروین در این تماس به گل محمدی تاکید می کند که تیم خوبی دارد و حیف است که مقابل النصر نتیجه نگیرد. بهتر است که فضای انگیزشی را در تیم ایجاد کند و بازیکنان از این حال و هوا خارج شوند. البته در این تماس گل محمدی هم مباحث مربوط به تیمش و دلیل ناراحتی بازیکنان را عنوان می کند.

گفته می شود علی پروین تماس‌ جداگانه ای هم با درویش داشته و توصیه مهم او مصاحبه نکردن بوده تا وضعیت بدتر نشود. جالب اینکه برخی شایعات حکایت از برکناری درویش داشت و حتی نام هایی تایید نشده برای جایگزینی او در رسانه ها و البته فضای مجازی مطرح شد.

تمام اینها در حالی است که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ، عصر شنبه تشکیل جلسه داد و ساعاتی بعد با انتشار بیانیه ای، حمایت خود را از مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان اعلام کرد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: "هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حمایت همه جانبه خود را از رضا درویش مدیرعامل باشگاه اعلام داشت که با قدرت به کارش ادامه دهد و در ادامه، حمایت خود را از کادرفنی و بازیکنان اعلام نمود. کادر فنی با تلاشی مضاعف و همتی بیش از پیش به کارش ادامه دهد تا تیم در بازی‌های پیش رو، نتایج در خور باشگاه را کسب کند.»

در بخش دیگری از جلسه هیات مدیره، مباحث مربوط به سفر تیم به عربستان و بازی با النصر مطرح شد و طی آن، برنامه‌ریزی در خصوص این سفر و مسائل مربوط به حضور پرسپولیس در کشور عربستان و کلیه امور جاری تیم، از طریق باشگاه در برنامه قرار گرفت تا تیم با شرایط خوب و مناسبی اعزام شود.

کدخبر: 947647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟