پیروزی نوجوانان در سومین بازی جام جهانی با 5 گل/ شاگردان عبدی سوم شدند اما صعود کردند + فیلم گلها

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال به مصاف نیو کالدونیا رفت و در پایان به برتری5 بر صفر دست یافت.

حسین عبدی تیمش را با ترکیب آرشا شکوری،عرفان درویش عالی،حسام نفری،نیما اندرز،علیرضا همایی فرد،امیر محمد رزاقی نیا،ابوالفضل زمانی،یعقوب براجعه،ماهان صادقی،اسماعیل قلی زاده و ابوالفضل موردی به زمین فرستاد.

گل: امیر محمد رزاقی‌نیا(۱۷ و ۳۴)، قندی پور ( 76) عسگری ( 6+90) و طاهری ( 90+8 ) برای ایران

 

شرح گل‌ها

دقیقه ۱۷: اسماعیل قلی زاده با ارسال پاس در عمق ماهان صادقی را به توپ رساند و ارسال چیپ این بازیکن از سمت چپ با ضربه سر امیر محمد رزاقی‌نیا به گل اول ایران تبدیل شد.

دقیقه ۳۴: ارسال کرنر نیما اندرز از سمت راست با ضربه سر ابوالفضل موردی همراه شد و در ادامه رزاقی‌نیا با یک ضربه نوک پای دقیق گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 76: فرار یعقوب براجعه از جناح راست زمین و ارسال دقیق این بازیکن به مقابل تیرک اول را رضا غندی‌پور با ضربه سر تبدیل به گل کرد. رضا غندی‌پور دقیقه 56 به جای نیما اندرز وارد زمین شد.

دقیقه 6+90: ارسال توپ از جناح چپ زمین در شلوغی محوطه جریمه مقابل پای امیرحسین عسگری افتاد تا این بازیکن تعویضی مثل غندی‌پور گلزنی کند و با شوت محکم در محوطه 6 قدم ایران را به گل چهارم برساند.

دقیقه 8+90: فرار سریع کسری طاهری از بین مدافعان میانی کالدونیا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا شوت زمینی این بازیکن تبدیل به گل پنجم ایران شود.

گفتنی است ایران در دقیقه ۲۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط قلی‌زاده از دست رفت. ضربه او به تیر عمودی برخورد کرد.

در بازی همزمان نیز برزیل با نتیجه 2-1 انگلیس را مغلوب کرد تا ایران به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم صعود کند.

photo_2023-11-17_17-39-27

کدخبر: 947169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟