لوئیز دیاز قاتل بامدادی برزیل/ شکست آرژانتین و برزیل در یک شب + جدول

به گزارش رکنا، از هفته پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای جنوبی، برزیل و کلمبیا برابر هم‌دیگر قرار گرفتند. برزیل تا پیش از این ۷ امتیاز داشت و به دنبال دو رقمی کردن امتیازاتش بود.

برزیلی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴ به گل رسیدند. همکاری گابریل مارتینلی و وینیسیوس جونیور، بازیکن آرسنال را در موقعیت گلزنی قرار داد و او موفق شد با ضربه‌ای دقیق بازی را یک بر صفر کند.

در ادامه دیگر از حملات و طوفان ابتدایی برزیل در زمین خبری نبود و کلمبیا بازی را در اختیار گرفت. آن‌ها ابتدا نتوانستند موقعیت زیادی خلق کنند، اما در دقیقه ۳۱ حرکت زیبای لوئیز دیاز دروازه برزیل را در خطر قرار داد ولی او در شوت‌زنی معطل کرد و آلیسون توپش را نصیب خود کرد.

نیمه دوم نسبتا پایاپای و پربرخورد آغاز شد اما بازی همچنان با نتیجه یک-صفر دنبال می‌شد. در دقیقه ۶۸ شوت از راه دور خطرناک رافینیا به تیر خورد و دروازه میزبان را به شکل جدی تهدید کرد.

در دقیقه ۷۵ لوئیز دیاز زهرش را ریخت و بازی را مساوی کرد. سانتر بورخا در سمت چپ به محوطه جریمه آمد و در مقابل دروازه، دیاز هم‌تیمی‌اش را مغلوب کرد تا بازی مساوی شود.

۴ دقیقه بعد کلمبیا کامبکش را تکمیل کرد و ۲-۱ جلو افتاد. سانتر خامس رودریگز از سمت راست و باز هم لوئیز دیاز، او با ضربه سر توپ را به تور چسباند و برد را به تیمش هدیه داد.

در ۱۰ دقیقه پایانی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.

در مهمترین دیدار بامداد امروز، قهرمان جهان یعنی تیم ملی فوتبال آرژانتین در ورزشگاه بومبونرا واقع در شهر بوینس آیرس پذیرای اروگوئه بود و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمانش شد. رونالد آرائوخو در دقیقه 41 و داروین نونیس در دقیقه 87 برای اروگوئه در این دیدار گلزنی کردند.

در دو بازی دیگر بامداد امروز هم تقابل شیلی و پاراگوئه به تساوی بدون گل انجامید و ونزوئلا و اکوادور هم بازی خود را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

همچنین شب گذشته، بولیوی در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر پرو را از پیش‌رو برداشت.

جدول رده‌بندی این رقابت‌ها پس از پایان بازی‌های دور پنجم:

14020826095843610287832910

کدخبر: 947063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟