نظرسنجی درباره وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد/ ناامید از حسن یزدانی، امیدوار به کامران قاسمپور!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، به دنبال انجام عمل جراحی کتف حسن یزدانی و اعلام نظر پزشکان مبنی بر دوری ۵ تا ۶ ماهه وی از میادین، در شرایطی که ۹ ماه تا آغاز رقابت‌های کشتی در المپیک پاریس زمان باقی است، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت کامران قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک و شانس بیشتر او برای غلبه بر دیوید تیلور آمریکایی مطرح شد.

هر چند پژمان درستکار ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد رسما رقابت قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم را اعلام کرد اما بسیاری معتقدند این کشتی گیر در صورت حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم و البته در صورت پیروزی در دیدار انتخابی مقابل یزدانی، شانس بیشتری برای کسب مدال المپیک نسبت به وزن ۹۷ کیلوگرم در مصاف با غول های کشتی جهان خواهد داشت.

با توجه به مباحث مطرح شده،‌ سرویس ورزشی ایسنا اقدام به نظرسنجی از مخاطبان خود در اینباره کرد و با انتشار این نظرسنجی بر روی سایت و پلتفرم های تلگرام ورزشی و روبیکا از مخاطبان خود پرسید:

بهترین تصمیم برای وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی ایران در المپیک چیست؟

 

۳ گزینه زیر نیز به عنوان پاسخ در نظر گرفته شد:

 

اعزام حسن یزدانی

 

اعزام کامران قاسمپور

 

برگزاری مسابقه انتخابی

 

در نهایت با مشارکت بالای مخاطبان، بیشترین آرا به اعزام کامران قاسمپور به عنوان نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران به المپیک پاریس اختصاص یافت که البته برگزاری مسابقه انتخابی هم آرای بالایی داشت.

در بخش نظرسنجی سایت، ۴۰/۷ درصد به اعزام کامران قاسمپور رای دادند، ۳۸/۸ درصد به برگزاری دیدار انتخابی میان این دو کشتی گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم رای دادند و ۲۰/۵ درصد نیز با اعزام حسن یزدانی موافق بودند. با توجه به نتایج فوق، در واقع نزدیک به ۸۰ درصد رای دهندگان خواستار بازگشت کامران قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم شده‌اند.

اما در بخش نظرسنجی در تلگرام ورزشی بازهم بیشترین آرا به اعزام قاسمپور اختصاص دارد. نیمی از رای دهندگان خواستار اعزام کامران قاسمپور به جای حسن یزدانی به المپیک‌ پاریس شده اند، ۲۸ درصد خواستار برگزاری مسابقه انتخابی برای این دو کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم شده‌اند و ۲۲ درصد نیز با اعزام حسن یزدانی موافق بوده اند. با توجه به آرای فوق، در این بخش نیز ۷۸ درصد خواستار بازگشت قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم شده اند که آمار قابل توجهی است.

و بالاخره در بخش نظرسنجی در پلتفرم روبیکا نیز آرای مربوط به اعزام کامران قاسمپور با اختلاف یک درصد از اعزام حسن یزدانی پیشی گرفته است. اعزام کامران قاسمپور  ۴۲ درصد و اعزام حسن یزدانی ۴۱ درصد آرا را به خود اختصاص داده اند. ۲۶ درصد نیز خواستار برگزاری دیدار انتخابی شده اند. در واقع در این نظرسنجی نیز نزدیک به ۶۹ درصد رای دهندگان خواستار بازگشت قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم شده اند.

کدخبر: 945305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟