خنده رونالدو به هشتمین توپ طلای مسی! + عکس

به گزارش رکنا، پس از لایک و کامنت کریستیانو رونالدو روی پست اینستاگرامی که به نظر می‌رسید برای تمسخر این بازیکن آرژانتینی بوده، آخرین توپ طلای لیونل مسی هم با حاشیه جدیدی روبه‌رو شده است.

دیوید بکام هشتمین توپ طلای دوران حرفه‌ای مسی را شب گذشته به کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین اهدا کرد. او در رقابت با ارلینگ هالند و کیلیان امباپه به این عنوان دست پیدا کرد. اکنون مسی سه توپ طلا بیشتر از کریستیانو رونالدو به دست آورده که آخرین بار در سال 2017 این جایزه را به خود اختصاص داد.

توپ طلای مسی با توجه به اینکه هالند در منچسترسیتی سه گانه به دست آورده بود، کمی بحث برانگیز بود. این بازیکن نروژی 56 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند که به خاطر آن‌ها جایزه گرد مولر را در مراسم فرانس فوتبال دریافت کرد.

توماس رونسرو، سردبیر روزنامه اسپانیایی دیارو آاس، در شبکه‌های اجتماعی به تحلیل آخرین توپ طلای مسی پرداخت. او در اینستاگرام نوشت:"سلام دوستان، چیزی که ما می‌دانستیم اتفاق افتاده است: آن‌ها قرار بود یک توپ طلای دیگر را به مسی بدهند. او برای بازنشستگی به میامی رفت، اما از قبل به دنبال بازنشستگی در پاری سن ژرمن بود تا برای جام جهانی آماده شود؛ او جام جهانی را برد. بله اما با 6 پنالتی."

رونسرو سپس سایر توپ‌های طلای مسی را زیر سوال برد، از جمله زمانی که او جلوتر از هم تیمی‌های سابقش در بارسلونا یعنی ژاوی هرناندز و آندریاس اینیستا به آن دست پیدا کرد:"مسی 8 توپ طلا دارد، خوب، او باید 5 توپ طلا داشته باشد، او توپ طلایی را دارد که باید در اختیار اینیستا و ژاوی قرار داشت. همچنین توپ طلای لواندوفسکی که در یک فصل 6 جام برد و هالند که بهترین گلزن همه رقابت‌ها بود."

کریستیانو که در لیگ حرفه‌ای عربستان با النصر بازی می‌کند این پست را لایک کرده و چهار ایموجی خنده زیر آن کامنت کرده است. ستاره پرتغالی به نوعی موافقت خود با این ادعا را اعلام کرده که در همین دقایق گذشته به مذاق هواداران مسی خوش نیامده است.

y2ury5hm

منبع: ورزش سه

کدخبر: 941980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟