گل‌محمدی: با پرسپولیس قرارداد ندارم/ همه چیز بستگی به جلسه فردای هیات مدیره دارد

به گزارش رکنا، یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس که به دلیل اختلافات با باشگاه طی چند روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حضور نداشت، امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرین تیمش حضور یافت. گل‌محمدی پیش از شروع تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الان در شرایطی هستم که عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارم اما به ورزشگاه می‌آیم تا با تیم تمرین کنم.

وی افزود: همانطور که در جریان هستید من نامه فسخ قراردادم را چند روز پیش به باشگاه دادم. دو روز بعد آقایان تازه موضوع را در جلسه هیئت مدیره مطرح کردند. من عملا قراردادی با باشگاه ندارم و اگر به فدراسیون برای فسخ قرارداد نرفتم، بحث دیگری است اما با توجه به نامه‌ای که دادم، قراردادی به باشگاه ندارم.

او ادامه داد: همان‌طور که در جریان هستید من نامه فسخ قراردادم را چند روز پیش به باشگاه دادم و دو روز بعد تازه در جلسه هیات مدیره مطرح کردند. من عملا قراردادی با باشگاه ندارم، درست است از لحاظ فدراسیونی فسخ نکرده‌ام که بحث دیگری است ولی با توجه به نامه‌ای که دادم، قراردادی با باشگاه ندارم. ولی به خاطر روح مربیگری، وظیفه اخلاقی‌ای که داشتم خودم را موظف کردم بیایم و امروز با بچه‌ها صحبت کنم و متقاعدشان کنم که تمرین کنند و خداراشکر از امروز هم تمرینات ما شروع می‌شود.

گل‌محمدی ادامه داد: می‌روم لباس‌هایم را تعویض می‌‎کنم و وارد زمین می‌شوم. مشکلی نیست، امیدوارم تصمیمات خوب گرفته شود و فردا ظاهرا جلسه هیات مدیره است. از لحاظ باشگاه قراردادی وجود ندارد که در این جلسه حضور داشته باشم و صحبت کنم. فسخم را به سازمان لیگ نفرستادم به خاطر این که اگر بخواهم به باشگاه دیگری بروم، این کار را می‌کنم. دلیلی ندارد که به فدراسیون بروم.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم شما برای همکاری با پرسپولیس چیست؟ گفت: بستگی به جلسه فردای هیات مدیره دارد که چه تصمیمی می‌گیرند.

منبع: ایسنا

کدخبر: 936971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟