برای یکبار هم که شده بیایید یک دل باشیم/ رامین رضاییان: با اتحاد هرکاری شدنی است + فیلم

به گزارش رکنا، رامین رضاییان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: ما در اینجا برای تورنمنت حضور داریم. نیاز داریم که بازی‌های دوستانه انجام بدهیم، هر چه بیشتر باشد بهتر است. این بازی‌ها به ما کمک می‌کند زیرا این تیم‌ها، تیم‌هایی هستند که ما در جام ملت‌ها با آنها بازی می‌کنیم. خواستم از شما بخواهم که در کنار تیم باشید.

وی ادامه داد: در تورنمنت‌های قبلی، جام جهانی و جام ملت‌های قبلی فاصله مردم و رسانه‌ها با تیم ملی خیلی زیاد بود. بیاییم این یک بار را از شما خواهش می‌کنم، از شما که فوتبالی هستید و برای فوتبال و تیم ملی دلتان می‌سوزد، بیایید کنار هم باشیم. همه یک دل باشیم.

بازیکن تیم ملی اظهار داشت: اگر مراکش در جام جهانی موفق می‌شود، آن حس مردم به تیم ملی و متحد بودن یک کشور با فرزندانشان بود. این موضوع خیلی مهم است و این کمک کرد به تیم مراکش که نتایج فوق‌العاده‌ای را بگیرند.

وی ادامه داد: مراکش بازی‌هایش را یک بر صفر می‌برد و خوب هم بازی می‌کرد ولی آن حمایت مردم و رسانه‌ها به این تیم خیلی کمک کرد. امیدوارم بعد از مدت‌ها این اتفاق در تیم ملی بیفتد. هر دلخوری و کم و کاستی وجود دارد، بگذاریم کنار و همه برای تیم ملی دعا کنیم. منفی‌ها را گفتیم و تهش به کجا رسیدیم و یکبار هم که شده بیاییم مثبت فکر کنیم که ان‌شاءالله اتفاق مثبتی برای تیم ملی در جام ملت‌ها بیفتد.

رضاییان اظهار داشت: از اینکه ما از نظر خیلی چیزها عقب هستیم، شکی در آن نیست. ما در جام‌های جهانی گذشته با بهترین تیم‌ها بازی کردیم و نمایش خوبی هم داشتیم. یک تیم قوی، یکدل و یکدست می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. اکنون در فوتبال دنیا، فاصله تیم‌ها آنقدر زیاد نشده است. ما بازیکنانی مثل رونالدو و مسی داشتیم که دیگر مثل آنها خیلی کم است. بازیکنانی که یک تنه نتیجه یک بازی را عوض کنند. بیشتر کار گروهی کار می‌کند. این بچه‌ها خیلی وقت است در کنار هم هستند و تجربه دارند. یک انرژی خوب می‌تواند یک تیم خوب و یکدل درست کند.

وی اظهار داشت: اگر این یکدلی پیش بیاید، من خیلی امیدوارم. در گذشته این فاصله را منِ بازیکن حس می‌کردم. در بازی اگر یک اتفاقی می‌افتاد این حس بد می‌آمد. انرژی خوبی نبود. از نظر امکاناتی عقب هستیم ولی فاصله ما از نظر فوتبالی از سایر تیم‌ها زیاد نیست. مطمئنم این چیزهای کوچک خیلی به کار تیمی و موفقیت تیم ملی کمک می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص روند آماده‌سازی گفت: من یک چمن خوب می‌بینم، کِیف می‌کنم. از قلعه‌نویی باید تشکر کنم که آب زمین تیم ملی را تامین کرد. این زمینِ خوب، باعث می‌شود کیفیت تمرین تیم ملی بالا برود. ما فوتبالیست‌ها بسیار لذت می‌بریم در این چمن بازی کنیم. من به شخصه دوست دارم زمین خوب باشد و خیلی چیزها را نداشته باشم.

رضاییان در خصوص تقابل احتمالی با قطر و شاگردان کی‌روش اظهار داشت: این صحبت‌ها اصلا زیبا نیست. ما پله پله جلو می‌رویم. کی‌روش زحمت زیادی برای تیم ملی کشید. ما نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم. ما قدم به قدم فکر می‌کنیم و امیدوارم اتفاق خوب رخ بدهد.

وی ادامه داد: حرفی که زدم را جدی بگیرید، مخصوصا شما اصحاب رسانه که کنار تیم ملی باشید.

کدخبر: 935503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟