اتفاق عجیب در لیگ یک/ مسمومیت ۱۲ بازیکن خوشه طلایی قبل از بازی با خلیج فارس ماهشهر/ ضرورت بررسی علت مسمومیت دسته جمعی بازیکنان! + فیلم

سینا بندعلیزاده در گفتگو با «رکنا» اظهار داشت: در هفته چهارم دیدارهای لیگ یک مجوز ۲۱ بازیکن تیم خوشه طلایی جهت حضور در دیدار برابر خلیج فارس ماهشهر توسط سازمان لیگ صادر شد، اما ۱۲بازیکن این تیم پیش از آغاز مسابقه دچار مسمومیت غذایی شدند تا نتوانند تیم‌شان را در زمین مسابقه همراهی کنند.

مدیررسانه خوشه طلایی اردبیل افزود: این بازیکنان دقایقی پس از ورود به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با علائمی چون حالت تهوع و... مواجه شدند که با حضور سریع نیروهای اورژانس جهت مداوا به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان اعزام شدند.

وی افزود: اینکه یک ساعت قبل از آغاز این دیدار تعداد ۱۲ نفر از بازیکنان با شرایط نامساعد جسمی راهی بیمارستان شدند و تیم حریف جهت انجام مسابقه در تایم مشخش شده تاکید داشت عجیب به نظر می رسید.

بندعلیزاده گفت: مدیرعامل خلیج فارس ماهشهر تاکید داشت حتی اگر خوشه طلایی اردبیل فقط ۷ بازیکن داشته باشد باید این دیدار انجام شود و طی تماس های مکرر به مسئولان مربوطه برای انجام این بازی در تماس بودند.

پس از شدت یافتن وضعیت سمی بازیکنان ناظر بازی با حضور در بیمارستان از احتمال به تعویق افتادن دیدار خبر داد اما بعد از دقایقی با تاکید سازمان لیگ قرار شد این دیدار هر طور شده باید در همان روز انجام شود.

اردبیلی‌ها که فقط ۱۰ بازیکن در رختکن داشتند نیمه نخست را با ۱۰ بازیکن بازی را آغاز کردند و این نیمه را با همین تعداد نفرات با تساوی بدون گل به پایان رساندند، در بین دو نیمه ۲ نفر از بازیکنان خوشه طلایی که پیش از آغاز مسابقه دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شده بودند به ورزشگاه بازگشتند و از آنجایی که طبق قانون این اجازه را داشتند تا نفرات خود در زمین مسابقه را تکمیل کنند و بازیکنان دیگر به عنوان بازیکن ذخیره بر روی نیمکت بنشینند از این رو یکی از بازیکنان با هماهنگی داور و نماینده فدراسیون به عنوان یار یازدهم این تیم وارد زمین شد تا نماینده اردبیل در نیمه دوم با ۱۱ بازیکن و نفرات کامل به بازی ادامه دهد، و بازیکنان برگشتی نیز بر روی نیمکت نشستند تا در صورت صلاحدید کلهر سرمربی این تیم وارد زمین شوند.

مدیر رسانه ای تیم خوشه طلایی گفت: انتظار می رود ابعاد مختلف این موضوع و چگونگی مسمومیت بازیکنان تیم اردبیل توسط مسئولین برگزاری مسابقات مورد بررسی قرار گیرد.

مهدی شریفی بازیکن خوشه طلایی یکی از بازیکنان این تیم بود که روز گذشته پیش از بازی با خلیج فارس ماهشهر دچار مسمومیت شد و نتوانست تیمش را در این مسابقه همراهی کند. او به جزئیات اتفاق عجیب قبل از بازی با خلیج فارس پرداخت و توضیح داد: ما مثل همه تیم‌ها در برنامه غذایی‌مان برای ناهار ماکارونی داشتیم، در کنار آن پوره سیب زمینی و جوجه هم بود، بعد از ناهار برای عصرانه تقریبا همه عوامل تیم کیک و کافه خوردند که اگر با خوردن عصرانه قرار بر مسمومیت بود همه باید مسموم می‌شدند. بعد از اینکه عصرانه را خوردیم سوار اتوبوس شدیم تا به ورزشگاه برویم. حین راه من حالت تهوع پیدا کردم اما شدت زیادی نداشت، ولی چند بازیکن دیگرمان حال‌شان بدتر شده بود!

شریفی ادامه داد: فکر می‌کنم با دو یا سه نفر از اعضای کادرمان ۱۳ یا ۱۴ نفر می‌شدیم که کف دستشویی ورزشگاه افتاده بودیم و توان ایستادن و راه رفتن نداشتیم! خیلی وضع‌مان بد بود و حتی نمی توانستم سوار آمبولانس شوم!

کدخبر: 931551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟