از رونالدو و تیمش نمی‌ترسیم/ محرمی: حیف که تماشاگران نیستند

به گزارش رکنا، مجتبی محرمی در مورد وضعیت پرسپولیس برای دیدار با تیم پر ستاره النصر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «پرسپولیس در این چند سال که در لیگ قهرمانان به میدان رفت، عملکرد بسیار خوبی داشت و اگر بدشانس نبود قطعا به قهرمانی هم می‌رسید. مطمئن باشید بازیکنان و کادر فنی بعد از کسب ۳جام در فصل گذشته، حالا می‌خواهند خودشان را در آسیا هم ثابت کنند، من امیدوارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم خودش را نشان دهد.»

محرمی در خصوص اینکه برخی شانس برد النصر با در این بازی بیشتر می‌دانند، تاکید کرد: «قطعا النصر با کریس رونالدو و چند بازیکن مطرح دیگر تیم خوبی است ولی فراموش نکنید که پرسپولیس هم تیم منسجمی است. یحیی گل‌محمدی قطعا این تیم را آنالیز کرده است و می‌داند پرسپولیس باید چگونه برابر النصر بازی کند. شما مطمئن باشید پرسپولیس از النصر و بازیکنانی مثل رونالدو هیچ ترسی ندارد و شاگردان گل‌محمدی چند برابر همیشه در این بازی انگیزه دارند.»

پیشکسوت سرخ‌ها درباره محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در استادیوم نیز گفت: «واقعا حیف شد و کاش شرایطی ایجاد می‌شد تا این محرومیت بخشیده شود. از طرفی ورزشگاه آزادی هم وضعیت خوبی ندارد و حیف است که بازی با النصر قرار است در چنین وضعیتی برگزار شود.»

محرمی در خصوص احتمال غیبت علیرضا بیرانوند در این بازی هم توضیح داد: « قبل از شروع لیگ هم بیرانوند مصدوم بود و  فک او جراحی شد ولی خودش را به مسابقات رساند. بیرانوند بازیکن با تعصبی است و شک ندارم تلاش می‌کند تا به بازی با النصر برسد. او بازیکن تاثیرگذاری است و غیبت بیرانوند در برابر النصر اتفاق خوبی برای پرسپولیس نیست.»

منبع: همشهری

کدخبر: 927815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟