گره بازی آرژانتین و اکوادور به دست لئو باز شد/ تضمین برد با کاشته بی نقص مسی + فیلم

به گزارش رکنا، تیم ملی آرژانتین ، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، کار خود را در مسابقات انتخابی دوره بعدی (2026 به میزبانی آمریکا، مکزیک و کانادا) با پیروزی 1-0 مقابل اکوادور آغاز کرد.

شاگردان لیونل اسکالونی بامداد امروز در ورزشگاه مونومنتال بوئنوس آیرس در حالی با تک گل لیونل مسی حریفشان را شکست دادند که در طول 90 دقیقه موقعیت‌های متعددی برای گلزنی داشتند اما همه را از دست دادند.

البی‌سلسته با حمایت تماشاگرانش کار را تهاجمی آغاز کرد اما تا پایان نیمه اول هر چه زد به در بسته خورد. این تیم حتی تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد و در شرایطی که همه ستاره‌هایش را در ترکیب داشت در 20 دقیقه نخست نیمه دوم نیز در زدن گل ناکام بود.

در چنین شرایطی معمولا همه نگاه‌ها به لیونل مسی است؛ فوق ستاره آرژانتینی‌ها که به تازگی راهی اینترمیامی شده و بخش دیگری از درخشش‌هایش را در فوتبال آمریکا به نمایش می‌گذارد، یک بار دیگر در نقش ناجی تیم ملی کشورش عمل کرده و در دقیقه 77 تک گل بازی را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

مسی که توانایی بالایش در گل کردن ضربات ایستگاهی را در اینترمیامی نیز به رخ کشیده در فاصله 13 دقیقه به پایان بازی پشت ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه اکوادور ایستاد و با دورخیز کم و یک ضربه کات‌دار نرم، توپ را به گوشه سمت راست دروازه دوخت؛ در این لحظه دروازه‌بان حریف در حالت تسلیم فقط تماشاگر گل شدن توپ بود.

لیونل مسی در 7 بازی ابتدایی خود برای اینترمیامی 10 بار گلزنی کرد تا نشان دهد فتح جام جهانی پایان رویاهای فوتبالی او نبود. کاپیتان آرژانتین با درخشش فوق العاده‌اش باعث قهرمانی اینترمیامی در لیگز کاپ شد و تا کنون 12 گل در رقابت‌های مختلف برای تیم باشگاهی‌اش به ثمر رسانده است.

کدخبر: 926718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟