تمام ستاره هایی که امروز مقابل تراکتور قرار می گیرند/ از پاکو آلکاسر تا میرالم پیانیچ!

به گزارش رکنا، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیگ جوشانی تبدیل خواهد شد و طرفداران فوتبال را به وجد می آورد. پاکو خمز شاگردانش را به مصاف تیمی می فرستد که ستاره هایی نام آشنا در ترکیب خود دارد. بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های بزرگ اروپا را در کارنامه دارند. گرچه امید زیادی وجود دارد که تراکتور موفق شود این ماموریت را با موفقیت پشت سربگذارد و با صعود به مرحله گروهی، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان را کامل کند.

نکته حائز اهمیت اینکه الشارجه فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ امارات قرار گرفت و به لطف قهرمانی در ۲ فصل قبل امارات راهی مرحله پلی‌آف آسیا شد. این تیم لقب پادشاه را در امارات دارد و یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال این کشور محسوب می‌شود. ۲۱ شامل۶ عنوان قهرمانی در لیگ امارات، ۱۰ عنوان قهرمانی در جام حذفی و ۳ عنوان قهرمانی در سوپرجام امارات در ویترین افتخارات شارجه وجود دارد.

کاسمین اولاریو سرمربی رومانیایی هدایت شارجه را برعهده دارد و در تیم خود از حضور بازیکنی چون میرالم پیانیچ سود می برد. هافبک ۳۳ ساله تیم ملی بوسنی و هرزگوین که سابقه حضور در تیم‌های رم، یوونتوس و بارسلونا را دارد، با بازوبند کاپیتانی الشارجه مقابل تراکتور قرار می‌گیرد. او سابقه ۱۱۰ بازی ملی را نیز در کارنامه خود دارد. پیانیچ فصل گذشته در ۱۸ بازی برای الشارجه موفق شد ۴ گل و ۳ پاس گل را به نام خود ثبت کند.

پاکو آلکاسر مهاجم ۲۹ ساله اسپانیایی دیگر بازیکن نام آشنای این تیم است. آلکاسر که سابقه حضور در تیم‌های والنسیا، بارسلونا و دورتموند را دارد، سال گذشته از ویارئال اسپانیا به شارجه امارات پیوست و در ۲۵ مسابقه لیگ 8 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد.

کوستاس مانولاس مدافع ۳۲ ساله یونانی دیگر چهره شناخته شد شارجه است که سابقه حضور در تیم‌های رم و ناپولی ایتالیا را دارد. او سال گذشته از المپیاکوس یونان راهی الشارجه امارات شد. از دیگر ستاره‌های مطرح این تیم می‌توان از کایو و لوان پریرا برزیلی نام برد. کایو بهترین گلزن الشارجه در فصل گذشته با ۱۴ گل بود و پریرا نیز ۱۰ گل برای این تیم اماراتی در فصل گذشته به ثمر رساند.

کدخبر: 921713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟