افشاگری اکیپ درباره جنگ لفظی امباپه و الخلیفی/ بین ستاره و رئیس باشگاه چه گذشت؟

به گزارش رکنا ، در حالی که آتش جنگ پاری‌سن‌ژرمن با ستاره فرانسوی‌اش کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد یا رفتن از این تیم خاموش شده، نشریه اکیپ از یک درگیری لفظی شدید میان این بازیکن و رئیس باشگاه پرده برداشت.

به نوشته روزنامه اکیپ فرانسه؛ تنها چند روز قبل از بازگشت امباپه به تمرینات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و قرار گرفتن نام او در فهرست بازیکنان این تیم برای بازی هفته دوم لوشامپیونه برابر تولوز، ناصر الخلیفی روز هشتم آگوست شخصاً با بازیکن مواجه می‌شود و به او در خصوص عواقب خودداری از تمدید قرارداد یا رفتن به تیمی دیگر، می‌گوید: "حالا خواهی دید! دیگر هرگز نخواهی توانست برای ما بازی کنی! ما تسلیم نخواهیم شد!"

گویا امباپه هم در جواب الخلیفی می‌گوید: "خواهیم دید؟ چه چیزی را خواهیم دید؟ اینکه می‌خواهی تنها رئیسی باشی که اجازه بازی کردن را از من می‌گیرد؟!"

به هر حال بعد از جدایی لیونل مسی و پس از او نیمار ؛ به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد تنها ضلع باقیمانده از مثلث هجومی‌اش را از دست بدهد و قرار گرفتن نام بازیکن در فهرست لوئیس انریکه برای بازی امشب مقابل تولوز هم می‌تواند نشانه‌ای برای ماندنی شدن بازیکن در پایتخت فرانسه باشد.

منبع: تسنیم

کدخبر: 920748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟