پیام ویژه بکام برای بازیکنان تیم ملی زنان انگلیس/ همچنان الهام‌بخش باشید

به گزارش رکنا، شاگردان سارینا ویگمن قرار است با هدف صعود به فینال، در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام‌جهانی زنان به مصاف استرالیا بروند و پیامی از سوی دیوید بکام قبل از بازی حساس دریافت کرده‌اند. بکام این ویدئو را با لباس اینترمیامی در زمین باشگاه از خود گرفت و در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشت.

او گفت: «سلام دخترها. فقط می‌خواستم بگویم وای عجب تورنمنتی. تماشای آن بسیار لذت‌بخش بود و همه ما به عنوان یک ملت به آنچه شما به دست آورده‌اید افتخار می‌کنیم. در این بازی موفق باشید و فقط بدانید که تمام ملت ما پشت شما هستند. مثل همیشه.» سپس بکام دوربین را به سمت دختر ۱۲ ساله‌اش هارپر بکام چرخاند و افزود: «همچنان الهام‌بخش این دختران باشید و من خیلی خوشحالم که شما این کار را برای این یک نفر انجام می‌دهید، موفق باشید دخترها.»

تیم ملی زنان انگلیس با شکست دادن کلمبیا در یک‌چهارم نهایی به نیمه‌نهایی رسیدند. استرالیایی‌ها در آخرین دیدار دو تیم در آوریل از انگلیس برتر بودند اما آن بازی دوستانه بود. با این حال، انگلیس هنوز در یک مسابقه رسمی تحت هدایت ویگمن شکست نخورده است. و شیرزنان همچنان ثابت کرده‌اند که می‌توانند بدون توجه به شرایط به نتیجه برسند، حتی اگر با کشور میزبان روبرو شوند.

بکام در طول دوران بازی خود هرگز با تیم مردان به نیمه‌نهایی نرسید. ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید، لس‌آنجلس گلکسی، میلان و پاری‌سن‌ژرمن بخشی از نسل طلایی بود که نتوانست به آنچه شایسته است دست یابد.

منبع: خبرورزشی

کدخبر: 919815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟