ژاپن در ارومیه/ جنگ رسما کلید خورد! + عکس

به گزارش رکنا،  بعد از یک لیگ ملت‌های تاریخی و بی‌نظیر که تیم ملی والیبال ژاپن پشت سر گذاشت و با رتبه سومی به کار خود در مسابقات پایان داد، حالا شاگردان فیلیپ بلین با تمام قوا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است از اواخر ماه در ارومیه برگزار شود آماده می‌کنند.

در ابتدا شایعاتی پیرامون اینکه شاید ژاپن با تمام قوا در ارومیه حاضر نشود، مطرح شد اما همانطور که اخیرا هم اعلام کردیم این تیم با تمام توان و با بهترین نفراتش در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر خواهد شد و فقط به بالا بردن جام در ارومیه فکر می‌کند.

در همین راستا و همانطور که قبلاً هم مشخص شده بود کاروان تیم ملی والیبال ژاپن بامداد امروز با استقبال مسئولان ارومیه به این شهر رسیدند. در عکسی که فعلا از این تیم منتشر شده  مشخص است که فلیپ بلین همه ستاره‌های خود را به ایران آورده است. در این عکس دو ضلع مثلث مخوف ژاپنی‌ها یعنی ران تاکاهاشی و قومی ایشیکاوا نیز دیده می‌شوند. همچنین دیگر ضلع این مثلث یعنی یوجی نیشیدا هم به ایران آمده است. این یعنی ژاپن فقط به قهرمانی فکر می‌کند اما قطعا آن‌ها مقابل ستاره‌های با انگیزه ایران که در خانه بازی می‌کنند، کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.

تیم ملی والیبال ژاپن

ژاپن در لیگ ملت‌ها فراتر از حد انتظار ظاهر شد و حالا حتی این تیم به جز رویای حضور در المپیک کسب مدال این مسابقات را هم در سر می‌پروراند. تیمی که با فلیپ بلین حالا نه تنها قدرت اول آسیا که یکی از غول‌های والیبال دنیا نیز محسوب می‌شود.

یوکی ایشیکاوا ، فوق‌ستاره ژاپن اخیرا گفته بود: "مهم‌ترین هدفی که ما در ذهن داریم به دست آوردن سهمیه المپیک پاریس است و برای رسیدن به این مهم باید تمام توان خود را به کار بگیریم. هدف اول ما این است که ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا به یک قهرمانی راحت، قاطع و بدون حرف و حدیث دست پیدا کنیم تا اینگونه در بهترین شرایط ممکن برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم. فعلاً اول از همه فقط به قهرمانی مقتدرانه در آسیا فکر می‌کنیم."

با این وجود امیدوار هستیم تیم بهروز عطایی که در هفته‌های اخیر به خوبی تمرین کرده، بتواند ترمز سامورایی‌ها را بکشد و نشان دهیم که ایران همچنان قدرت بزرگ آسیاست. کاری که قطعا در توان مردان شایسته والیبال ایران هست و خیلی خوشبین هستیم که بتوانیم جام را در ارومیه بالای سر ببریم.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 919656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟