مردم از دیدن فوتبال ایران لذت نمی‌برند/ کیفیت زمین‌ها بد، کیفیت فیلمبرداری افتضاح!

به گزارش رکنا، پایان رأفت در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی در هفته اول لیگ برتر گفت: انتظارات از پرسپولیس همیشه بالاست و ما باید واقعیت‌ها را بگوییم. بعضی‌ها می‌گویند لیگ تازه شروع شده و پرسپولیس نیاز به زمان دارد در حالی که نباید تفاوتی داشته باشد که پرسپولیس در هفته اول بازی می‌کند یا دهم، چون بازیکنان این تیم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و نمی‌توان گفت نیاز به زمان دارند. پرسپولیس فقط در این بازی 3 امتیاز را گرفت ولی مطمئناً در ادامه شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

وی  در خصوص عملکرد شهاب زاهدی در بازی اول و اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس همچنان نیاز به جذب مهاجم دارد، عنوان کرد: زاهدی مهاجم با انگیزه‌ای است و باید به این بازیکن زمان بدهیم. از طرفی یحیی گل‌محمدی هم دوست دارد که مهاجم باکیفیت به تیمش اضافه شود ولی می‌بینیم باشگاه با مشکلات مالی مواجه است. فوتبال ایران فقط اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد. چرا باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس با این قدمت باید محتاج یک میلیون دلار باشد و نتواند یک مهاجم خارجی خوب جذب کند؟

رأفت یادآور شد: در شروع لیگ شاهد بودیم که کیفیت خیلی از زمین‌ها بد بود و کیفیت فیلمبرداری مسابقات هم افتضاح است و هیچ چیزی در این زمینه تغییر نمی‌کند. دیدید که بازی پرسپولیس قهرمان لیگ و آلومینیوم در چه وضعیتی برگزار شد. با پنج نفر نمی‌توان ورزشگاه آزادی را درست کرد و  نمی‌دانم چرا دولت با این وضعیتی که در فوتبال داریم، می‌خواهد همچنان به فوتبال ورشکسته کمک کند. باید اسم این فوتبال را فوتبال ایرانی بگذاریم و از فوتبال روز و حرفه‌ای دنیا فاصله داریم.

مهاجم پیشین پرسپولیس عنوان کرد: چند روز پیش مرتضی پورعلی‌گنجی به مبلغ قرارداد هری کین واکنش نشان داده بود ولی شما باید این را در نظر بگیرید که باشگاه بایرن مونیخ چند برابر مبلغی که برای خرید هری کین را هزینه کرد را دوباره درمی‌آورد اما پرسپولیس که به عنوان مثال 20 میلیارد برای پورعلی‌گنجی هزینه کرده آیا می‌تواند 2 برابر دستمزد او را از قبال این بازیکن دربیاورد؟ در بسیاری از زمینه‌ها با مشکل مواجه هستیم و مردم ما از دیدن فوتبال ایران لذت نمی‌برند.

منبع: تسنیم

کدخبر: 919567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟