خشونت عجیب و 15 کارت/ نقش جهان و اکران رینگ خونین!

به گزارش رکنا، پیام حیدری با یک هفته تاخیر چمدان خود را بست تا همدان را به مقصد اصفهان ترک کند و حساس‌ترین بازی هفته را سوت بزند. این شروع یک فصل دیگر برای داوری بود که در لیگ بیست و دوم با قضاوت بازی دربی به چهره خبرساز فوتبال ایران تبدیل شد و این بار هم در معرض یک بازی جنجالی قرار گرفت.

البته این بازی صحنه خاصی در محوطه جریمه نداشت اما یکی از پربرخوردترین بازیهای تاریخ فوتبال ایران بود که پرکارت‌ترین روز پیام حیدری را هم رقم زد: 11 کارت زرد و 2 کارت قرمز. به عبارتی او 15 بار از کارت‌های خود استفاده کرد تا نیمی از بازیکنان داخل زمین را جریمه کرده باشد.

نکته جالب اینکه در 15 دقیقه ابتدایی این بازی سه اخطار متوالی به بازیکنان سپاهان داده شد تا زکی‌پور، شکاری و نیلسون ادامه بازی را با احتیاط سپری کنند، هرچند که در ادامه مدافع برزیلی با جلوگیری از حمله حریف، یک اخطار دیگر هم گرفت تا اخراج شود.

در مجموع 5 بازیکن سپاهان در نیمه اول اخطار گرفتند و در وقتهای تلف‌شده نیز صفا هادی به دلیل درگیری فیزیکی با کارت زرد جریمه شد تا نخستین اخطاری تراکتور لقب بگیرد.

نکته جالب اینکه تا دقیقه 86 بازیکن دیگری از تراکتور کارت زرد نگرفت تا اینکه صفا هادی روی کاوه رضایی خطا کرد و باعث شد تا از زمین اخراج شود. اما از شروع وقتهای تلف شده، عارف رستمی، محمد آقاجانپور، ریکاردو آلوز و شجاع خلیل‌زاده هم کارت گرفتند تا تراکتور رکورد عجیب و غریبی را ثبت کند.

برای سپاهان نیز در دقیقه 80 نیلسون کارت زرد دوم را گرفت و کاوه رضایی هم یک اخطار نصیبش شد تا خشن‌ترین بازی این هفته لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان رقم بخورد.

البته باتوجه به خشونت ذاتی و قابل پیشبینی این مسابقه و داستان‌های پیش آمده در داخل بازی، شاید این بهترین راه برای پیام حیدری بود که بتواند بازی را کنترل کند که در این راه به موفقیت هم رسید و باوجود چند درگیری غیر قابل اجتناب، موفق شد مدیریت بازی را به خوبی انجام دهد.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 918044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟