رقم مورد نظر رئال برای امباپه: نصف الهلال

به گزارش رکنا ، تنها 3 هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و موضوع کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن هنوز یک علامت سوال بزرگ است. باشگاه فرانسوی به هیچ عنوان نمی خواهد فوق ستاره‌اش را مجانی از دست بدهد و با توجه به تصمیم او بر عدم تمدید قرارداد به دنبال فروش امباپه در همین پنجره است.

در همین حال رئال مادرید که مقصد آینده امباپه به شمار می رود همچنان صبر پیشه کرده و در پی آن است تا یک فصل دیگر او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به گزارش مارکا، رئالی ها طی این مدت منتظر تحرکی از سوی امباپه یا پاری‌سن‌ژرمن بودند و هنوز به عنوان مشتری جدی وارد معامله نشده اند. با این وجود رقم مورد نظر آنها تقریبا مشخص شده است.

پیش از این رقم تقریبی 240 میلیون یورو برای این معامله تعیین شده بود با این وجود این روزنامه اسپانیایی مدعی شد که رئالی ها آماده هستند تا برای مذاکره با رقم 130 میلیون یورو در این فصل پای میز مذاکره بنشینند. به این مبلغ باید دستمزد امباپه هم اضافه شود که تقریبا نصف آن است.

رئال مادرید هنوز استارت مذاکرات خود را نزده اما احتمال این که طی روزهای آینده این اتفاق صورت بگیرد زیاد است چرا که به نظر نمی رسد پاریسی‌ها حتی در این شرایط لج و لجبازی نیز حاضر به از دست دادن رایگان این بازیکن در فصل بعد باشند.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 917744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟