اجرای همزمان کشتی کج و فوتبال/ رئالی ها کتک خوردند + عکس

به گزارش رکنا ، رئال مادرید در آخرین دیدار خود در تور پیش فصل امریکا در فلوریدا به مصاف یوونتوس رفت. این دیدار در ورزشگاه کمپینگ ورلد اورلاندو برگزار شد و استقبال بسیار خوبی هم از آن شده بود؛ به طوری که تقریبا همه صندلی ها ورزشگاه با تماشاگر پر شده بود.

بسیاری از این هواداران را مردمی تشکیل می دادند که برای تعطیلات به امریکا سفر کرده بودند و بازی رئال-یووه بخشی از سرگرمی‌شان بود. تعدادی از این هواداران با بیشتر کردن دز هیجان این بخش از سرگرمی خود در نقش جیمی جامپ ظاهر شدند.

ماموران امنیتی حاضر در ورزشگاه روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتند چرا که داخل زمین هر لحظه در معرض حمله یک جیمی جامپ قرار داشت؛ جیمی جامپ هایی که از گروه سنی و نژادی مختلف بودند و به انواع شیوه ها قصد داشتند خود را به ستاره های محبوب خود برسانند و اکثرشان نیز طرفدار رئال بودند.

اغلب این جیمی جامپ ها به هدف خود نرسیدند چرا که ماموران امنیتی با روش های سریع و متوسل شدن به انواع فنون کشتی و ورزش ها رزمی به سمت آنها هجوم برده و قبل از به سرانجام رسیدن ماموریت‌شان آن را خنثی کردند.

تصاویر بسیار زیادی از این لحظات منتشر شده که می تواند یک کلاس آموزشی جامع نیز برای تامین امنیت ورزشگاهها در بازی های حساس تر باشد چرا که از نظر کمی و کیفی هر چه نیاز باشد را می توان در میان این تصاویر پیدا کرد.

جیمی جامپ

جیمی جامپ

جیمی جامپ

جیمی جامپ

کدخبر: 915609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟