ژست های جالب ستاره ها در رونمایی کیت سپاهان/ فوتبالیست هایی که بازیگر هم هستند! + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، یک روز پس از رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سپاهان که با حضور تمامی ستاره‌های این تیم در کمپ باغ فردوس (محل تمرینات دائمی طلایی‌پوشان اصفهانی) در نزدیکی‌های آتشگاه یکی از بناهای باستانی ایران برگزار شد، روابط عمومی باشگاه سپاهان اقدام به انتشار ویدئویی یک دقیقه و 47 ثانیه‌ای کرده و با حضور بازیکنان شاخص تیم و همینطور دو سه بازیکن جوان‌تر از پیراهن فصل پیش روی تیم رونمایی شده است.

در ابتدای این ویدئو کلیپ فرشاد احمدزاده ، رامین رضائیان و پیام نیازمند در میدان نقش جهان که یکی از معروف‌ترین و مشهورترین مکان‌های توریستی اصفهان به شمار می‌رود، با پیغامی روی گوشی‌های تلفن همراه خود مواجه می‌شوند، که درباره طراحی جدید پیراهن تیم است. در ادامه و در حالی که این سه ستاره کیت جدید تیم را برتن دارند، دور و اطراف آنها با یکی از صنایع دستی تاریخی ایران و اصفهان که فرش دستبافت است و نشات گرفته از سرزندگی و شادی مردم سرزمین ایران است، پوشانده شده است.

فضای این ویدئو در بخش‌های بعدی مدرن‌تر می‌شود و ستاره‌های سپاهان را در حال ژست گرفتن، فوتبال دیدن و ... به تصویر کشیده است.

نماهای زیبای این ویدئو نکات جالبی در خود دارد؛ از جمله اینکه محمد کریمی کاپیتان اول سپاهان در فصل پیش رو خواهد بود.

از نکات دیگر اینکه امید نورافکن ، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رامین رضائیان، شهریار مغانلو و برخی دیگر از ستاره‌های تیم، ژست‌هایشان در زمین فوتبال را در این ویدئو تکرار کرده‌اند.

کیت سپاهان

کیت سپاهان

کیت سپاهان

کیت سپاهان

کیت سپاهان

کیت سپاهان

کیت سپاهان

کدخبر: 915335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟