ورود نهادهای نظارتی به ماجرای آپشن‌های جنجالی استقلال

به گزارش رکنا به نقل از فارس، در حالیکه استقلالی‌ها به وضعیت پرداختی‌های سال گذشته و درصدهای دریافتی اعتراض دارند اما گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان این تیم حتی صددرصد قرارداد خودشان را دریافت کرده‌اند!

دلیل این اختلاف هم وجود آپشن‌های عجیب و غریب در قراردادهاست. به طوری که پرداخت پول به واسطه این آپشن‌ها به نوعی قانونی و درست نبوده که ظاهرا قرار است روی درصد قرارداد بازیکنان حساب شوند.

وجود برخی آپشن‌ها در قرارداد بازیکنان استقلال باعث حساسیت نهادهایی مانند سازمان بازرسی یا دیوان عالی محاسبات و ورود آن‌ها به این موضوع شده است.

به همین خاطر نهادهای نظارتی در مورد قراردادها و آپشن‌ها از مدیران استقلال سوال کرده‌اند. به عنوان مثال بند رضایت مدیرعامل (از فعالیت و رفتار بازیکن تا پایان فصل) یکی از جنجالی ترین آپشن‌های قراردادها بوده که چالش‌هایی را نیز برای تیم و باشگاه ایجاد کرد.

در حالیکه به نظر می‌رسد رضایت مدیرعامل از بازیکن باید در پایان فصل مشخص شود اما تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.

به هرحال قرار است قراردادها و آپشن‌ها مورد بررسی بیشتری قرار بگیرند و در صورت پرداخت پول به این واسطه، گفته می‌شود به درصد پرداختی بازیکن اضافه خواهد شد.

کدخبر: 915107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟