گفت‌وگوی خصوصی درویش و تاج درباره مسائل مهم/ مشکل ستاره پرسپولیس حل می‌شود؟ + فیلم

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی، امروز  نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای از ساعت ۹ در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور منصور قنبرزاده زاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال مصطفی زارعی رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد.

در پایان این نشست رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرد و برای خیلی ها این پرسش به وجود آمد که محور صحبت این دو چه بوده است؟

از قرار معلوم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابتدا در خصوص قانون ۱۹ بازیکن بزرگسال و ایجاد مشکل و محدودیت برای پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت و از مهدی تاج خواسته است در رابطه با این قانون جدید و مشکل ساز تجدید نظر شود.

ظاهرا موضوع دوم نیز مربوط به خدمت سربازی میلاد سرلک و گرفتن آخرین استعلام در این خصوص بوده است. هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس اگر به تیم ملی دعوت نشود باید روز اول شهریورماه سال جاری خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند و دیگر نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

کدخبر: 914288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟