عجیب و خارق العاده؛ فوتبال را از دید فوتبالیست ها تماشا کنید/ نصب دوربین روی پیراهن بازیکن + فیلم

به گزارش رکنا، براساس آمارهای ارائه شده لیگ برتر جزیره پربیننده‌ترین لیگ فوتبال دنیاست و یکی از مهم ترین دلایل آن کیفیت و تنوع پخش بازی هاست.

در این شرایط نصب دوربین روی پیراهن بازیکنان، تجربه عجیب و خاصی برای تماشاگران است و روی این طرح از سال گذشته در لیگ برتر کار شده و به تازگی ویدیویی از آزمایش این اتفاق منتشر شده است.

برونو گیمارش ستاره نیوکاسل و یوری تیلمانز هافبک استون ویلا ، در جریان دیدار دوستانه این هفته تیم‌های شان از دوربین های اول شخص که روی سینه‌شان نصب شده بود استفاده کردند تا تماشاگران را از بعد دیگری در جریان بازی قرار دهند. همین اتفاق در دیدار دوستانه استون ویلا و فولام هم افتاد و دوربین روی پیراهن تیلمانز نصب شده بود. ببیندگانی که توانستند حالت آزمایشی این طرح را در دیدار استون ویلا تماشا کنند قادر بودند بازی را طوری ببینند که انگار خودشان تیلمانز هستند!

این یک تجربه بی سابقه برای هواداران است که در صورت همه گیر شدن می تواند دنیایی جدید از تماشای بازی های فوتبال را به وجود آورد. با این فناوری جدید بیننده می تواند خود را در نقش بازیکنی ببیند که قبل از شروع بازی با هم تیمی های خود صحبت می کند، گرم می کند و بعد از شروع بازی در موقعیت های مختلف قرار می گیرد؛ موقعیت هایی که نه از دوربین های معمول بلکه در شرایط اول شخص برای بیننده پخش می شود.

لیگ جزیره

لیگ جزیره

کدخبر: 914130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟